کدام نماینده از جلسه غیر علنی حواشی نماینده سراوان فیلمبرداری کرده بود؟

© AFP 2023 / BEHROUZ MEHRI انتشار ویدئو جنجالی مربوط به درگیری لفظی "نماینده سراوان" با یکی از کارمندان گمرک در شبکه های اجتماعی حواشی زیادی را در این فضا و به تبع در مجلس اسلامی ایران به دنبال داشت. همچنین این موضوع به تیتر نخست برخی روزنامه ها در ایران تبدیل شد. پس از انتشار این ویدئو "محمد باسط درازهی" بدون عذر خواهی از کارمند گمرک و مردم سریعا ویدئویی منتشر کردند و عنوان کردند فیلم منتسب به بنده توسط افراد مغرض با ترفندهای کامپیوتری تحریف شده است.
انتشار ویدئو جنجالی مربوط به درگیری لفظی نماینده سراوان با یکی از کارمندان گمرک در شبکه های اجتماعی حواشی زیادی را در این فضا و به تبع در مجلس اسلامی ایران به دنبال داشت. همچنین این موضوع به تیتر نخست برخی روزنامه ها در ایران تبدیل شد.  پس از انتشار این ویدئو محمد باسط درازهی بدون عذر خواهی از کارمند گمرک و مردم سریعا ویدئویی منتشر کردند و عنوان کردند فیلم منتسب به بنده توسط افراد مغرض با ترفندهای کامپیوتری تحریف شده است. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو هیئت رئیسه مجلس ایران اعلام کرد که چه کسی از جلسه غیر علنی ماجرای نماینده سراوان فیلمبرداری کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمدامیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس ایران ضمن مشخص شدن نماینده فیلمبردار از جلسه غیر علنی هفته گذشته، اعلام کرد: علیم یارمحمدی، نماینده مردم زاهدان از جلسه غیررسمی فیلمبرداری کرده و اعلام کرده است که این فیلم را به درازهی نماینده سراوان دادم تا بخشی از آن را که مربوط به عذرخواهی خودش در این جلسه است، منتشر کند اما وی همه فیلم را پخش کرده است.

پیشتر انتشار ویدئو جنجالی مربوط به درگیری لفظی "نماینده سراوان" با یکی از کارمندان گمرک در شبکه های اجتماعی حواشی زیادی را در این فضا و به تبع در مجلس اسلامی ایران به دنبال داشت. پس از انتشار این ویدئو "محمد باسط درازهی" بدون عذر خواهی از کارمند گمرک و مردم سریعا ویدئویی منتشر کردند و عنوان کردند فیلم منتسب به بنده توسط افراد مغرض با ترفندهای کامپیوتری تحریف شده است.

چندی بعد فیلمی از جلسه غیر علنی مجلس در بی‌بی‌سی منتشر شد که در این فیلم درازهی به نمایندگان اعلام می‌کرد، اگر امروز با منتشر کنندگان فیلم اتفاق گمرک و با افراد برخورد کننده با خود برخورد نشود بعدا برای نماینده‌های دیگر این اتفاق خواهد افتاد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала