تقویت نظامیان تركيه در مرز سوریه

© REUTERS / Khalil Ashawiتقویت نظامیان روسیه در مرز سوریه
تقویت نظامیان روسیه در مرز سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترکیه گروه نظامی خود را در شهر کیلیس در مرز با سوریه تقویت می کند.

 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از DHA، ترکیه نیروهای نظامی و نیروهای ویژه خود را در استان کیلیس در مرز سوریه را تقویت می کند، بخشی از تجهیزات انتقال داده شده به مرز سوریه امروز انجام شد. 
ترکیه، روسیه و ایران در ژنو درباره سوریه بحث خواهند کرد - اسپوتنیک ایران
ترکیه، روسیه و ایران در ژنو درباره سوریه بحث خواهند کرد
یک کاروان 100 وسیله نقلیه نظامی به مرز سوریه فرستاده شده است، این کاروان شامل تانک ها، قطعات توپخانه برای واحدهای نیروهای ویژه می باشد. به گفته آژانس، بخشی از تجهیزات در خاک ترکیه باقی مانده است، و بخشی به مناطق مرزی سوریه منتقل شده است که تحت کنترل نیروهای مسلح ترکیه و ارتش آزاد سوریه در سال 2016 در زمان عملیات سپاه فرات در آنجا مستقر هستند. این مناطق در نزدیکی منبج سوریه قرار دارند که تحت کنترل نیروهای کرد است.
کیلیس شهری است در جنوب مرکزی کشور ترکیه و در نزدیکی مرز سوریه می باشد. شهر کیلیس با جمعیت ۷۰ هزار نفر مرکز استان کیلیس است.
گفتنی است، هفته گذشته رجب طیب اردوغان در سخنرانی خود در استانبول اعلام کرد: ترکیه عملیات نظامی برنامه ریزی شده علیه تروریست ها در شمال شرق سوریه را به تعویق خواهد انداخت.
اردوغان در ادامه افزود: عملیات در ماه های آینده آغاز خواهد شد و نه در روزهای آینده. این تصمیم پس از گفتگو تلفنی با دونالد تامپف، رئیس جمهور آمریکا، صورت گرفت.در طول عملیات، آنکارا قصد دارد منطقه را از کردها، که ترکیه آن ها را تروریست ها می شناسد و از باقیمانده گروه داعش (گروه ممنوعه در سوریه) پاکسازی کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала