اعلام ضررهای ثروتمندترین افراد در جهان

© AP Photo / Brent N. Clarkeاعلام ضررهای ثروتمندترین افراد در جهان
اعلام ضررهای ثروتمندترین افراد در جهان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ثروتمندترین سرمایه داران جهان در سال رو به پایان 2018 میلادی در مجموع 511 میلیارد دلار از دارایی های خود را از دست دادند.

 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، میزان ثروت 500 نفر از بزرگترین کارآفرینان جهان در سال رو به پایان با 511 میلیارد دلار کاهش به 4.7 تریلیون دلار رسید.
طبق ارزیابی کارشناسان مالی ، جف بزوس، صاحب شرکت آمازون ناموفق ترین سال را داشت. وی 53 میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داد. این درحالی است که میزان ضررهای سرمایه داران آمریکایی در مجموع 1.9 تریلیون دلار بوده است. برای مقایسه باید گفت کارآفرینان بزرگ آسیایی فقط 144 میلیارد دلار ضرر کردند.
اعضای خاندان آلمانی شفلر، صاحبان شرکت تولید کننده تایر خودرو Continental AG نیز که 17 میلیارد از ثروت خود را از دست دادند، از جمله کارآفرینان ناموفق هستند.
طبق ارزیابی کارشناسان، سرمایه داران بزرگ روسیه در مقایسه با همکاران امریکایی و اروپایی خود دچار ضررهای کمتری شده اند. ثروت آنها در مجموع حدود 225 میلیارد دلار کمتر شد. در بین آنها اولگ دریپاسکا، رئیس شرکت آلومینیوم سازی "روسال" متحمل بیشترین ضرر گردید. وی 5.7 میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داد.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала