سوریه : کلاه‌سفیدها شاخه‌ای از گروه تروریستی جبهة‌النصره هستند

© AFP 2023 / Msallam ABDALBASETسوریه : کلاه‌سفیدها شاخه‌ای از گروه تروریستی جبهة‌النصره هستند
سوریه : کلاه‌سفیدها شاخه‌ای از گروه تروریستی جبهة‌النصره هستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل کلاه‌سفیدها را گروه تروریستی و شاخه‌ای از گروه تروریستی جبهة‌ النصره دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سانا، بشار الجعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل، از فریبکاری رسانه‌های غربی برای نشان دادن کلاه‌سفیدها به عنوان یک سازمان انسانی خبر داد.

جبهه النصره و کلاه سفیدها تسلیحات شیمیایی به ادلیب انتقال می دهند - اسپوتنیک ایران
جبهه النصره و کلاه سفیدها تسلیحات شیمیایی به ادلب انتقال می دهند

الجعفری در همایش غیر رسمی سازمان ملل تحت عنوان "فعالیت گروه کلاه‌سفیدها" در سوریه اظهار داشت: رسانه‌های غربی با نشان دادن این گروه به عنوان یک سازمان انسانی که به دفاع مدنی می‌پردازد، افکار عمومی غربی را فریب داده است، این درحالی است که کلاه‌سفیدها گروه تروریستی بوده و شاخه‌ای از گروه تروریستی جبهة‌ النصره است.
بشار الجعفری سپس به اقدام کشورهای حامی گروه تروریستی جبهه النصره در نجات 429 نفر از اعضای آن با کمک اسرائیل و از طریق بلندیهای جولان و انتقال آنها به اردن و تقسیم آنها از آنجا در کشورهای حامی این گروه اشاره کرد و گفت: این گروهی بود که نیروهای فیلیپینی و اهل فیجی سازمان ملل موسوم به "آندوف" مستقر در جولان را ربود.
پیش از این، ولادیمیر سافرانکوف، معاون نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت این سازمان گفت: ستیزه جویان سازمان تروریستی "جبهه النصره" و "کلاه سفیدها" مواد سمی در ادلب سوریه جابجا می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала