زاکربرگ در صدر بازندگان میلیاردر جهان

© Sputnik / Vladislav Biryukovزاکربرگ در صدر بازندگان میلیاردر جهان
زاکربرگ در صدر بازندگان میلیاردر جهان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس فیس بوک در صدر لیست میلیاردرهای جهان که بخشی از ثروت خود را در سال 2018 از دست داده‌اند قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، مارک زاکربرگ، رئیس فیس بوک، بر اساس رتبه‌بندی مجله Forbes در صدر میلیاردرهای بازنده در سال 2018 قرار گرفت.

29 میلیون حساب کاربری فیس بوک هک شد - اسپوتنیک ایران
29 میلیون حساب کاربری فیس بوک هک شد

دارایی این میلیاردر به میزان 18.7 میلیارد دلار در سال 2018 کاهش یافته و در حال حاضر 52.5 میلیارد دلار است. علاوه بر این، خالق فیس بوک تنها آمریکایی در لیست این مجله محسوب می‌شود.
این مجله می‌نویسد: سالی که گذشت برای مارک زاکربرگ سال وحشتناکی بود. رسوایی نشت داده های کاربران، ظاهرا، فیس بوک و خالق این شبکه اجتماعی را تا مدت‌ها رها نخواهد کرد.
در لیست بازندگان همچنین زارا آمانسیو اورتگا صاحب برند زارا (16.2 میلیارد دلار در سال 2018 از ثروت خود را از دست داده و ثروت وی در حال حاضر 59.6 میلیارد دلار تخمین زده می شود)، جورج شفلر، صاحب کارخانه آلمانی Continental AG (14 میلیارد دلار در سال 2018 از ثروت خود را از دست داده و ثروت وی در حال حاضر 12.9 میلیارد دلار تخمین زده می شود)، ما خواتن، بنیانگذار غول اینترنتی Tencent (10.1 میلیارد دلار در سال 2018 از ثروت خود را از دست داده و ثروت وی در حال حاضر 35.1 میلیارد دلار تخمین زده می شود) قرار دارند.
پیس از این فیس بوک اعلام کرده بود که در پی نقص ایمنی این شبکه و حمله سایبری، هکرها به 29 میلیون حساب کاربری دسترسی پیدا کرده اند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала