از دیوار مهربانی تا یلدای مهربانی +عکس

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر از دیوار مهربانی تا یلدای مهربانی +عکس
از دیوار مهربانی تا یلدای مهربانی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با مهربانی ها طولانی ترین شب سال به یلدای مهربانی تبدیل می شود

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به اینکه خانواده های زیادی در بسیاری از شهرهای "ایران" به دلیل وضعیت اقتصادی نابسامان در این کشور دچار مشکل شده اند و از توان مالی مناسب برخوردار نیستند؛ مدت هاست که دیوارهایی با نام "دیوارهای مهربانی" و از جنس مهر در شهرهای مختلف، مهربانی را تکثیر می کنند. مردم "ایران" به این که مهربانی نیاز جامعه است عقیده دارند و در بسیاری از شهرها دیوار مهربانی، داوری مهربانی، نان مهربانی، سبد مهربانی و… وجود دارد تا کسانی که توانایی کمک دارند در این کار نیکو شریک شوند و کسانی که به این کمک ها احتیاج دارند از آنها بهره مند شوند.


همچنین بسیاری از مردم در فراخوان های مهربانی ویژه "شب یلدا" شرکت می کنند تا با کمک هایشان هرچند کوچک قدمی در شاد کردن خانواده های نیازمند برداشته باشند. بسیاری از کاسبان نیز با آگهی کردن مجانی بودن برخی از مایحتاج شب یلدا در این کار خیر سهیم شده اند.


تعداد زیادی از کاربران در واکنش به این مهربانی ها اظهار خوشحالی کرده اند و این ایده را ایده ای فوق العاده می دانند. کاربران بسیاری که خود نیز در این مهربانی ها شرکت دارند معتقدند باید مهر، محبت، عشق و مهربانی را به یکدیگر هدیه کنیم. همچنین برخی از کاربران با انتشار نمونه هایی از این مهربانی ها، یکدیگر را برای رسیدن به یلدای مهربانی دعوت و تشویق کرده اند، آنها بر این باورند که مهربان بودن کار دشواری نیست و به راحتی می توان مهربان بود و مهربانی را القا کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала