واکنش پوتین به پیروزی آمریکا بر داعش در سوریه

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش پوتین به پیروزی آمریکا بر داعش در سوریه
واکنش پوتین به پیروزی آمریکا بر داعش در سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه در کنفرانس خبری سالانه خود به سوالی درباره بیانیه ترامپ نسبت به پیروزی آمریکا بر داعش در سوریه پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود به پرسشی درباره خروج آمریکا از سوریه پاسخ داد.

اظهارات رئیس جمهور روسیه درباره احتمال آغاز جنگ هسته ای - اسپوتنیک ایران
اظهارات رئیس جمهور روسیه درباره احتمال آغاز جنگ هسته ای
پوتین در پاسخ به این سوال که نظر شما نسبت به بیانیه ترامپ درباره پیروزی آمریکا بر داعش* چگونه است، ضمن موافق بودن با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که این کشور در نابودی تروریست ها کمک کرده است، یادآور شد که روسیه به حملات بر تروریست ها وارد کرده است.

به گفته وی این تهدید وجود دارد که تروریست ها به افغانستان و یا کشورهای دیگر نقل مکان کنند. این تهدید برای کشورهای همسایه و روسیه، اروپا و کشورهای آسیای مرکزی وجود دارد.

وی درباره خروج نیروهای آمریکایی از سوریه گفت: آمریکا هر سال اعلام می کند که نیروهای خود را از افغانستان خارج می کند. ولادیمیر پوتین خاطر نشان کرد که تا کنون خروج نیرو های نظامی از سوریه به چشم نمی آید، اما در عین حال گفت این اتفاق رخ خواهد داد.

پوتین به این سوال که آیا شما به حضور نیروهای آمریکایی در سوریه نیاز دارید، گفت: نه نیازی نیست و حضور آنها مشروع نیست. وی افزود: اگر تصمیم به خروج گرفته اند، این تصمیم تصمیم درستی است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده روز گذشته با انتشار پیامی در حساب توئیتری خود نوشت: ما داعش را در سوریه شکست دادیم و این تنها دلیل برای حضور ارتش آمریکا در آنجا در زمان ریاست جمهوری ترامپ است.

امروز از ساعت 12:30 دقیقه به وقت تهران، کنفرانس مطبوعاتی سالانه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آغاز شده و ولادیمیر پوتین به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد.

 

* گروهک ممنوعه در روسیه

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала