پوتین: همه آشپزان من، نظامی هستند

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: همه آشپزان من، نظامی هستند
پوتین: همه آشپزان من، نظامی هستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پوتين به سوالي در خصوص "يوگني پريگوژين" ملقب به سرآشپز خصوصي خود پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، در جریان کنفرانس مطبوعاتی، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، درباره نگرش او نسبت به شرکت های نظامی خصوصی در روسيه و فعالیت های يوگنگی پریگوژين، که در روسيه به عنوان"سرآشپز پوتين" نامیده می شود، سوال پرسيده شد.
پیش بینی پوتین از سقوط امنیت جهانی - اسپوتنیک ایران
پیش بینی پوتین از سقوط امنیت جهانی
ولاديمير پوتين در پاسخ گفت: "تمام آشپزان من در سرويس حفاظت فدرال کار می کنند، من هیچ اشپز دیگری ندارم. اگر کسی بخواهد برچسب و لقب داشته باشد، این کار آنهاست. اين مديريت سیاسی در کشور ما است". 
پوتین در پاسخ به سوال در خصوص شرکت هاي نظامي خصوصي گفت که همه چیز باید در چارچوب قانون باقی بماند.
پوتین افزود: "اگر آنها قوانین روسیه را نقض نکنند، پس آن آنها حق دارند که از منافع تجاری خود را در هر نقطه از جهان دفاع کنند". 
شايان ذکر است، يوگنگی پریگوژين يک تاجر معروف روسي و رستوران دار بزرگ که در سال 2016 به عنوان 106 مرد ثروتمند روسیه شناخته شد و دارایی وی به 7.14 میلیارد روبل می رسد. 
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز 20 دسامبر در کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود به این سوال که چه زمانی ازدواج خواهد کرد، پاسخ داد. پوتین گفت: همانند یک فرد منظم و درستکار، من هم روزی باید این کار را انجام خواهم دهم. سپس پوتین از خبرنگاری که این سوال را مطرح کرد، پرسید، آیا شما ازدواج کرده اید یا خیر. پس از پاسخ مثبت خبرنگار، پوتین رو به حاضرین به شوخی گفت که او متاهل است و می خواهد من را نیز همانند خودش گرفتار کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала