روحاني از انتصاب داماد خود خبر نداشت

© AP Photo / Iranian Presidency Officeروحاني از انتصاب داماد خود خبر نداشت
روحاني از انتصاب داماد خود خبر نداشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
واعظی در پاسخ به سوالی درباره انتصاب داماد رئیس‌جمهور در وزارت اقتصاد گفت: آقای ريس جمهور از انتصاب داماد خود به هیچ وجه خبر نداشتند.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از فارس، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه امیدوار هستیم هفته آینده بودجه را تقدیم مجلس کنیم، گفت: ما در یک زمانی باید ساختار بودجه را تجدید نظر کنیم که کار ساده ای نیست، بودجه نویسی برای صد سال گذشته است الان که با محدودیت بودجه روبرو هستیم خیلی نهادها اختصاص ها را حق خود می دانند. 
انتصاب داماد رئیس جمهور ایران به عنوان معاون وزیر - اسپوتنیک ایران
انتصاب داماد رئیس جمهور ایران به عنوان معاون وزیر
واعظی در پاسخ به سوال دیگری درباره انتصاب داماد رئیس‌جمهور در وزارت اقتصاد گفت: آقای ریس جمهور از انتصاب داماد خود به هیچ وجه خبر نداشتند.
وی ادامه داد: بازار ارز آرام شده انتظار داریم کالاهایی که در گذشته بالا رفته کاهش یابد در جلسات بحث بسته تثبیت قیمت کالا را داشتیم.
وی در مورد اظهارات اخیر سعید جلیلی گفت: ایشان وقتی همه مردم از برجام خوشحال بودند همین حرف ها را میزدند این فرافکنی برای زمانی است که ایشان خود مسول بودند.
در متن استعفای داماد روحانی آمده است: از اینکه اینجانب را قابل دانستید و در این مقطع از بنده دعوت نمودید که در این وزارت خانه همراه تان باشم کمال تشکر و قدردانی را دارم.
اجازه می خواهم از خدمت تان مرخص شوم و به فعالیت های علمی و پژوهشی خود در سنگر قبلی ام ادامه دهم. بار دیگر از حسن ظن و اعتماد حضرت عالی سپاسگذارم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала