تاریخ جدیدی برای آخرالزمان

CC0 / Pixabay/Mikkehouse / تاریخ جدیدی برای آخرالزمان
تاریخ جدیدی برای آخرالزمان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصاویری از چندین نقطه نورانی در نزدیکی خورشید توسط ساکنین عرض جغرافیایی شمالی منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، یوفوشناس‌ها تاریخ جدیدی را برای انتهای جهان تعیین کرده اند. به گفته یوفوشناس‌ها برای رسیدن به این تاریخ لازم نیست مدت زمان زیادی را صبر کنید.
به گفته محققان ناشناخته، سیاره مرموز نیبیرو این یکشنبه، 16 دسامبر، به زمین نزدیک می شود. محققان نتیجه مشابهی را با مطالعه عکس های پدیده نجومی نادر به دست آوردند.
در تصاویری که در اینترنت توسط ساکنین عرض جغرافیایی شمالی منتشر شده است، می توان چندین نقطه نورانی را در نزدیکی خورشید در آسمان مشاهده کرد. به گفته یوفوشناس‌ها این سیاره مرموز نیبیرو است که به سمت سیاره ما پرواز میکند.
اعتقاد بر این است که این سیاره اسرارآمیز در یک مدار بسیار بزرگ قرار دارد که دوره گردش آن به دور خورشید هزاران سال است. نزدیک شدن این سیاره به سایر سیارات منجر به بلایای طبیعی و تخریب در آن سیارات خواهد شد. به طور خاص، یوفوشناس‌ها انتظار سیل و تغییرات آب و هوایی را بعلت گرانش قوی این سیاره آسمانی دارند.
علاوه بر این، در یک ویدیو منتشر شده در اینترنت، یک ناهنجاری خورشیدی نشان داده میشود. در این ویدئو در کنار هاله خورشیدی، می توانید نوعی از نور مرموز را که همان "خورشید دوم" یا " نیبیرو " هست را مشاهده نمود.

سیاره مرموز و مخرب نیبیرو (Nibiru) که برخی به آن سیاره ایکس یا سیاره 9 هم می‌گویند، در بسیاری از نظریه‌های آخرالزمانی به عنوان عامل نابودی زمین معرفی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала