پیش بینی سقوط قدرت مالی آمریکا

CC0 / / مودیز، فروپاشی قدرت مالی ایالات متحده را پیش بینی کرد
مودیز، فروپاشی قدرت مالی ایالات متحده را پیش بینی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مودیز، شرکت خدمات سرمایه گذاری آمریکایی دلایل فروپاشی مالی آمریکا را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از یاهو فاینانس، مودیز، شرکت خدمات مالی و سرمایه گذاری آمریکایی اعلام کرد: کاهش مالیات و کاهش رشد اقتصاد، قدرت مالی ایالات متحده را در دهه آینده تضعیف خواهد کرد.

بر اساس گزارش آژانس، در سه ماهه دوم سال 2018، اقتصاد ایالات متحده 4.2٪ رشد کرد — این بهترین شاخص از سال 2014 است. با این حال، انتظار می رود که رشد اقتصادی در ابتدا به 2.9٪ برسد و سپس به 0.9٪ کاهش یابد.

در سال 2017 کسری بودجه فدرال به میزان 3.5٪ تولید ناخالص داخلی بود. امسال این رقم به 3.8٪ (779 میلیارد دلار) افزایش یافته است. پیش بینی شده است که تا سال 2028 به 8 درصد افزایش خواهد یافت.

همچنین لازم به ذکر است که با توجه به کاهش نرخ مالیات شرکت از 35٪ به 20٪، درآمد مالیاتی از کسب و کار به میزان 31٪ کاهش یافت.

مودیز، شرکت خدمات مالی آمریکایی است که در زمینه ارائه خدمات تجزیه و تحلیل بازار اوراق قرضه، مبادله اوراق بهادار، مدیریت بحران و مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری فعالیت می‌نماید.

پیش از این، تحلیلگران در بزرگترین بانک سرمایه گذاری آمریکا، گلدمن ساکس، محاسبه کرده اند که اقتصاد ایالات متحده در اوایل سال آینده تاثیر کاهش سقوط بازار سهام را حس خواهد کرد — تا 0.75٪ تولید ناخالص ملی.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала