سوخو 57 گران می شود

اشتراک
مجله نشنال اینترست می نویسد که مجهز شدن جنگنده نسل پنجم روسی، سوخو-57 با راکت هایپرسونیك «کینژال» می تواند هزینه خرید این هواپیما را افزایش دهد.

به گزارش اسپوتنیک، مجهز شدن جنگنده نسل پنجم روسی، سو-57 با راکت هایپرسونیك کینژال می تواند هزینه این هواپیما را افزایش دهد. مجله امریکایی نشنل اینترست بر این عقیده است که بهای هواپیمای جنگی Su-57 پس از اینکه به سلاح های جدید مجهز شد، تغییر خواهد کرد. 

برد موشک های سوخو-57 چقدر است؟ - اسپوتنیک ایران
برد موشک های سوخو-57 چقدر است؟

مجله امریکایی خاطر نشان می سازد که هنوز معلوم نیست که با کار گرفتن سلاح جدید در این جنگنده چقدر نرخ بهای خرید Su-57 افزایش می یابد.
در ماه دسامبر، یک منبع اطلاع داد که Su-57، تجهیزات مشابه موشک «کینژال» را دریافت خواهد کرد که داخل بدن و ابعاد آن کوچک تر خواهد بود.

ولادیمیر گوتینوف، یکی از اعضای شورای تخصص دفاعی صنعت هواپیمایی روسیه در ماه جولای 2018، گفت که قیمت  Su-57 دونیم برابر کمتر از جنگنده های F-22 رپتور و F-35 لایتنینگ  2 می باشد.

سوخو-57 جنگنده روسی نسل پنجم به هوش مصنوعی مجهز می شود که آن را نزدیک به جنگنده نسل 6 خواهد کرد. یک منبع مطلع در صنعت هوایی روسیه اعلام کرد: به طور جداگانه در این جنگنده سیستم مدیریتی یکپارچه و تجهیزات دید قرار خواهد گرفت تا این جنگنده به طور کامل به حالت خودکار قرار بگیرد. به گفته وی، سوخو-57 همچنین به تجهیزات دفاعی مجهز خواهد شد، از جمله فرکانس های جدید و رژیم عملیاتی جدید.
وزارت دفاع روسیه گزارش داد که اولین سری جنگنده های نسل پنجم سوخو-57 در سال 2019 تحویل نیروی هوایی روسیه خواهند شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала