اشتباه یاندکس و افشای صدها پایگاه نظامی اسرائیل و ترکیه

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر اشتباه یاندکس و افشای صدها پایگاه نظامی اسرائیل و ترکیه
اشتباه یاندکس و افشای صدها پایگاه نظامی اسرائیل و ترکیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرویس نقشه اصلی روسیه " یاندکس.کارتا" تاسیسات نظامی ترکیه و اسرائیل را در اینترنت منتشر کرد در حالی که سعی داشت در ابتدا آنها را مخفی کند.

به گزارش اسپوتنیک، در سایت فدراسیون دانشمندان آمریکایی آمده است:مساحت این بخش های تار شده از مجموعه های بزرگی چون فرودگاه ها یا مخازن ذخیره سازی مهمات تا ساختمان های کوچک غیر قابل ورود در محله های شهری تشکیل شده است.
در این مقاله آمده است: این حادثه به تاثیر ناخواسته شناسایی محل و محیط دقیق هریک از تاسیسات نظامی مهم در هر دو کشور منجر شده است."
خاطر نشان می شود که لیست کامل محل های تار شده در اسرائیل و ترکیه بیش از 300 ساختمان ، فرودگاه ، بندر، مخزن، انبار، پایگاه، سربازخانه، تاسیسات هسته ای و ساختمان های تصادفی است.
به واسطه اشتباه سرویس دو عدد از تاسیسات ناتو: فرماندهی متحده ی زمینی در اسرائیل و پایگاه هوایی اینجیرلیک که در آن بزرگترین گردان بمب های اتمی گرانشی آمریکا بی 61 قرار دارد.
خاطر نشان می شود که حتی یکی از تاسیسات روسی تار نشده است ، شامل تاسیسات هسته ای ، پایگاه های زیردریایی ، پایگاه های هوایی ، میدان های پرتاب و یا پایگاه های نظامی بی شمار خارجی در اروپای شرقی، آسیای مرکزی و خاور میانه.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала