جزئیات توزیع بسته حمایتی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی

© Flickr / Blondinrikard Fröbergجزئیات توزیع بسته حمایتی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی
جزئیات توزیع بسته حمایتی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس سازمان بهزیستی ایران آخرین جزئیات توزیع بسته حمایتی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی ایران درباره فرآیند توزیع بسته حمایتی دولت گفت: بخش اول ارائه بسته حمایتی که مربوط به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد بود، به اتمام رسیده و همچنین کارکنان دولت که کمتر از 3 میلیون تومان دریافت می‌کردند، بسته حمایتی دریافت می‌کردند و بیمه شدگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران طی هفته آینده این بسته را دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان بهزیستی ایران افزود: سازمان هدفمندی یارانه ها، اعتبار مورد نیاز برای بسته حمایتی بیمه شدگان تامین اجتماعی با حقوق کمتر از 3 میلیون تومان را اختصاص داده و بسته حمایتی مستمری بگیران را نیز ما پرداخت می‌کنیم. اعتبار این امر داده شده و چنانچه همزمان با حقوق آنها باشد به طور میانگین 200 هزار تومان به حقوق مستمری بگیرن اضافه می شود و اگر زودتر از حقوق، زمان پرداخت بود این بسته را جداگانه به حسابشان واریز می‌کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی ایران در خصوص افزایش 5.5 درصدی تعرفه ها در 6 ماهه دوم تاکید کرد: براساس شورای عالی بیمه قرار شده تعرفه شش ماهه دوم بخش هایی مانند هتلینگ، حق العمل ها و تعرفه های پزشکی اورژانسی، 5.5 درصد افزایش پیدا کند که البته به مردم فشاری وارد نمی شود و سازمان های بیمه گر آن را تقبل کرده اند.

وی درخصوص پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها نیز گفت: قول داده‌ایم تا پایان آذر، مطالبات بیمارستان‌ها مربوط به سال 96 را حداقل 70 درصد تامین کنیم.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала