شادی هنرمند استقلالی "بهنام بانی" پس از گل زنی به هنرمندان پرسپولیس + ویدئو،عکس

© Photo / Beach Soccer World Wideشادی هنرمند استقلالی "بهنام بانی" پس از گل زنی به هنرمندان پرسپولیس + ویدئو،عکس
شادی هنرمند استقلالی بهنام بانی پس از گل زنی به هنرمندان پرسپولیس + ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شادی "بهنام بانی" و شوخی های جالبی که با او شده است

به گزارش اسپوتنیک، خوشحالی و شادی گل زنی خواننده پاپ ایرانی "بهنام بانی" در دربی هنرمندان در روز پنج شنبه ۱۵ آذر ماه بسیار جنجال آفرین و پر سر و صدا شده است. انتشار ویدئو مربوط به این گل زنی و شادی او پس از گل، حواشی زیادی را نیز به دنبال داشته است. این ویدئو ها همچنان در فضای مجازی منتشر می شود، ویدئو زیر یکی از این شوخی ها می باشد.


کاربران بسیار زیادی با به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدئو این صحنه ی جالب و پر هیجان و با نگاه طنز آمیز به ابراز خوشحالی عجیب "بهنام بانی" برای گل زدن، در این شادی سهیم شده اند؛ "بهنام بانی" نیز شخصا در استوری اینستاگرامش یکی از تصاویر این شوخی ها را گذاشته است و نوشته است که «امیدارم همیشه شاد باشید و بخندید». در مقابل این کاربران، تعدادی از کاربران برای مورد تمسخر قرار دادن لباس تنگ و ظاهر او گلایه کرده اند و از اینکه همیشه ایرانی ها همه ی مسائل را تا این حد به شوخی می گیرند و مورد تمسخر قرار می دهند شاکی بوده اند.


این کاربران معتقدند اگر لباس سایز او را به او می دادند، دیگر دلیلی برای مسخره کردن ظاهر او وجود نداشت. وقتی انسان ها در ظاهرشان دخیل نیستند هیچ کس با هیچ دلیلی نباید به خودش اجازه دهد دیگران را مسخره کند. برخی از کاربران نیز عنوان کرده اند با اینکه سبک هنری "بهنام بانی" را نمی پسندند و در مواردی کارهای او را نقد می کنند اما به خودشان اجازه نمی دهند در مورد ظاهر او اظهار نظر کنند؛ آنها معتقدند اعمال و رفتار افراد قابل نقد است اما ظاهر آنها به هیچ وجه قابل نقد نیست و ما نباید همدیگر را به این شیوه مورد تمسخر قرار دهیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала