غیبت عجیب بن سلمان پس از ترک الجزایر

© YouTube / WSTغیبت عجیب بن سلمان پس از ترک الجزایر
غیبت عجیب بن سلمان پس از ترک الجزایر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عربی پست اطلاع داد که هیچ کس نمی داند محمد بن سلمان ولیعهد عربستان از سه روز پیش و پس از ترک الجزایر کجاست و هواپیمای وی پس از تاخیر در دیدارش با پادشاه اردن کجا فرود آمده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از انتخاب، این منبع اطلاع داد که قرار بود بن سلمان پس از الجزایر، به اردن سفر کند، در حالی که در سفر به الجزایر نیز نتوانست با بوتفلیقه دیدار داشته باشد و علت آنرا، مبتلا شدن رئیس جمهور این کشور به انفولانزا اعلام کردند.
در این خبر این سوال مطرح می شود که هواپیمای ولی عهد سعودی کجا فرود آمد؟ آخرین بار، بن سلمان در الجزایر دیده شده اما مشخص نیست که بعد از الجزایر به کجا رفته است. آیا شاهزاده سعودی به صورت پنهانی به عربستان بازگشته است؟ یا اینکه هنوز خارج از کشورش به سر می برد و در حال انجام دیدارهای سرّی با دیگر دولتهاست؛ تا به این شکل از خشم افکار عمومی از این سفرها، در امان بماند؟
یک منبع ویژه در گفتگو با عربی پست اطلاع داد: از زمان آغاز دور سفرهای بن سلمان، که با امارات شروع شد، وی هنوز به کشور خود بازنگشته است. مساله عجیب آن است که رسانه های رسمی سعودی هم هیچ خبری مبنی بر فعالیتهای ولی عهد سعودی در خارج یا داخل این کشور، منتشر نمی کنند؛ همین امر باعث تردید بیشتری در مورد مکان فعلی حضور بن سلمان می شود.
آخرین خبری که خبرگزاری رسمی سعودی «واس» در مورد محمد بن سلمان منتشر کرد، مربوط به ترک الجزایر بود، بی آنکه مقصد بعدی وی مشخص باشد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала