مسکو: از محبوب ترين شهرهای جهان برای مسافرت

© Sputnik / Vladimir Sergeyevمسکو: محبوب ترين شهرهای جهان برای مسافرت
مسکو: محبوب ترين شهرهای جهان برای مسافرت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در فهرست محبوب ترین شهرها برای مسافرت، نام مسکو در 50 شهر نخست قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت یورومونیتور، این سایت فهرستی از محبوب ترین شهرهای جهان را منتشر نموده است. 

خیابان کوزنیتسکی موست مسکو - اسپوتنیک ایران
گردش در شیک ترین خیابان مسکو

در این فهرست، تعداد مسافران از شهرهای جهان از بازه زمانی 24 ساعت تا 12 مقایسه گردید، هدف سفر آنها (کسب و کار، تعطیلات، بازدید از بستگان و دوستان) نیز در نظر گرفته شده است.

بر اساس اطلاعات، محبوب ترین شهر هنگ کنگ بود که در سال 2018 تعداد 29 میلیون بازدیدکننده داشته است. بانکوک (23.68 میلیون) و لندن (20.7 میلیون) در جایگاه بعدی اند. همچنین به ترتیب در لیست ده کشور برتر سنگاپور (18.5 میلیون)، ماکائو (18.9 میلیون)، پاریس (16.8 میلیون)، دبی (16.65 میلیون)، نیویورک (13.5 میلیون)، کوالا لامپور (13.4 میلیون) و شنژن (12.4 میلیون).

در رتبه بندی 100 شهر بیشترین پر طرفدار، مسکو در جایگاه 48 (5.4 میلیون بازدید در سال 2018) و سنت پترزبورگ — در رتبه 59 (3.99 میلیون) قرار دارند.

 

پیش از این، مسکو، پایتخت روسیه به عنوان بهترین شهر در این کشور برای خرید توریست ها معرفی شده بود. 
در  رتبه بندی ای که توسط خدمات رزرو محل اقامت در روسیه انجام شده است، شهرهای روسیه که در آن توریست ها میتوانند خریدی لذت بخش داشته باشند معرفی شده است. این رتبه بندی از طریق مصاحبه با کاربران شبکه های اجتماعی در 11 نوامبر،روز جهانی خرید، آماده شده است.
53٪ از پاسخ دهندگان، مسکو را بعنوان بهترین شهر روسیه برای خرید معرفی کردند. سنت پترزبورگ دومین (26 درصد از رای)، و سوچی سومین (15 درصد آرا) مقصد محبوب توریست‌ها برای خرید انتخاب شدند. 3٪ از پاسخ دهندگان نیز از خریدشان در کازان و کالینینگراد راضی بودند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала