روسیه می تواند آمریکا را نابود کند، چین می تواند ضربه بزند

© Sputnik / Sergey Guneevروسیه می تواند آمریکا را نابود کند، چین می تواند ضربه بزند
روسیه می تواند آمریکا را نابود کند، چین می تواند ضربه بزند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روسیه می تواند ایالات متحده را نابود کند، و چین می تواند صدمه جدی به این کشور وارد کند، هر دو کشور تهدیدی برای آمریکا هستند. این بیانیه در روز سه شنبه توسط این ژنرال مک کرزی بیان گردید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سخنان ژنرال کنت مک کرزی ریاست فرماندهی مرکزی (سنت کوم) نیروهای مسلح ایالات متحده، روسیه می تواند ایالات متحده را نابود کند، و چین می تواند صدمه جدی به این کشور وارد کند، هر دو کشور تهدیدی برای آمریکا هستند. این بیانیه در روز سه شنبه توسط این ژنرال مک کرزی بیان گردید. 
تهدید تحریمی جدید آمریکا علیه ایران - اسپوتنیک ایران
تهدید تحریمی جدید آمریکا علیه ایران
این فرمانده در سخنرانی خود در خصوص کاندیدا شدن خود در کمیته دیوان عالی سنا، به پرسش های مربوط به وضعیت در اطراف ایران پاسخ داد. 
وی گفت: با توجه به نسخه جدیدی از استراتژی دفاع ملی که توسط ایالات متحده در زمستان گذشته اعلام شد، این سند "5 تهدید اصلی برای کشور" را شناسایی کرده است. "ایران یکی از آنها است، اما این کشور در [سطح] پایین تری از تهدیدات روسیه قرار دارد، روسیه می تواند ایالات متحده را نابود کند، و چین می تواند صدمه جدی به این کشور وارد کند، هر دو کشور تهدیدی برای آمریکا هستند". 
وی دوباره تهران را متهم به "فعالیت های مخرب در منطقه" نمود که این کشور تهدیدی برای ایالات متحده است.
پیش از این در خبرها آمده بود که هوک بار دیگر ایران را یک «تهدید جدی و رو به رشد» برای جهان خواند و گفت: "واشنگتن انتظار دارد تا اروپا مجازات‌هایی علیه تهران در نظر بگیرد". 
وی افزود:««فشار حداکثری» واشنگتن علیه تهران با همراهی اروپایی‌ها «موثرتر خواهد بود. «پیشرفت‌هایی در راه فشار به ایران» حاصل شده است که در آینده نزدیک با مقامات اروپایی برای تحریم افراد و شرکت‌هایی که «برنامه هسته‌ای ایران را تسهیل» می‌کنند، مذاکره خواهیم کرد.از تمام کشورها می خواهم ایران را «مجازات» کنند».
پیش از این مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا ادعا کرده بود که ایران «با موفقیت» موشک‌های بالستیک با قابلیت حمل کلاهک‌های هسته‌ای را آزمایش کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала