شهرت جالب کشیش لبنانی برای پیش بینی های هواشناسی اش

© Sputnik / Zahraa el Amirشهرت جالب کشیش لبنانی برای پیش بینی های هواشناسی اش
شهرت جالب کشیش لبنانی برای پیش بینی های هواشناسی اش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایلی خنیصر کشیش کاتولیک ، به خاطر علاقه اش به هواشناسب به ستاره شبکه های اجتماعی تبدیل شد.

به گزارش اسپوتنیک، او در شهر زحله در شرق لبنان زندگی و کار می کند. هزاران لبنانی مطالب منتشر شده او را در فیس بوک می خوانند تا لباس مناسب خود را برای روز انتخاب نمایند. اسپوتنیک از ایلی پرسید که چطور موفق شده است این فعالیت های متفاوت را انجام دهد.
این کشیش شرح داد: " در تلفن من اطلاعات مربوط به ماهواره های مختلف وجود دارد که هواشناسی در بخش های مختلف زمین را نشان می دهد. من نیم ساعت یا یک ساعت لازم دارم تا همه این ارقام را تحلیل کرده و پیش بینی کنم.من بعد از نماز و دعا این کار را می کنم. عصرها به نقشه نگاه می کنم و پیش بینی اولیه را برای روز بعد انجام می دهم و 20 دقیقه در فیس بوک می نویسم."
ایلی خنیصر در سال 2002 به عنوان کشیش برگزیده شد. پیش بینی آب و هوا را او در سال 2007 آغاز کرد. ایلی شرح میدهد: " من به بوستون رفتم و امکان تحصیل در رشته هواشناسی را در دانشگاه داشتم. من دانستم که این هدیه خداوند است. من این علم را دوست دارم و دیپلم آنرا گرفتم. این فقط تفریح نیست بلکه شغل واقعی من است. بعد از بازگشت به لبنان من تحقیقات در این زمینه را ادامه دادم. "
این کشیش کاتولیک اغلب حوادث اتفاق افتاده را از نقطه نظراخلاقیات مسیحی ارزیابی می کند. آتش سوزی های وحشتناک در کالیفرنیا این فکر را در او ایجاد کرد که این نشانه ها و علائم هشدار دهنده وحشتناک هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала