سلبریتی های ایرانی که فرزندانشان را در خارج به دنیا آوردند +عکس

© YouTube/ bazaartheaterسلبریتی های ایرانی که فرزندانشان را در خارج به دنیا آوردند +عکس
سلبریتی های ایرانی که فرزندانشان را در خارج به دنیا آوردند +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فهرستی از اسامی سلبریتی های دو تابعیتی و سلبریتی هایی که فرزندانشان را خارج از ایران بدنیا می آورند

به گزارش اسپوتنیک، لیستی از اسامی بازیگران ایرانی دو تابعیتی ویا آنهایی که فرزندشان را خارج از کشور بدنیا می آورند توسط رونامه فرهیختگان با عنوان بخشی از جان و تنم منتشر شد که مورد نقد بسیاری از کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.


برخی از این چهره های شناخته شده همچون شهاب حسینی، حامد بهداد، فریبرز عرب نیا، بهرام رادان، گوهر خیراندیش، پیمان معادی، نیکی کریمی، نسرین مقانلو و تعدادی دیگر به خارج از ایران مهاجرت کرده اند و در کشورهایی همچون آمریکا، کانادا و انگلستان زندگی می کنند، که برخی از آنها به خاطر کار در ایران همچنان در رفت و آمد هستند. اما موضوع فراگیر در میان هنرپیشه های ایرانی این است که برای به دنیا آوردن فرزندانشان در خارج از ایران بنا به دلایل خود تلاش می کنند و عنوان می کنند هیچ توضیحی برای کارشان نیاز نمی بینند. بازیگرانی مانند شبنم قلی خانی، مهناز افشار، شاهرخ استخری، سام درخشانی، محسن تابنده و…


تعدادی زیادی از کاربران با عنوان کردن مخالفتشان از رفتار این سلبریتی ها معتقدند چرا آنها که زندگی در خارج از ایران را دوست دارند و ترجیح می دهند فرزندانشان را نیز در خارج از ایران به دنیا بیاورند تا تابعیت آنجا را داشته باشند، باید منبع درآمدشان ایران باشد و به واسطه حمایت مردم ایران در چنین جایگاهی باشند؟ برای تعدادی از کاربران جالب است که چرا غالب انتخاب ها آمریکا یا کانادا می باشد؟! در مقابل کاربرانی به انتخاب آنها احترام می گذارند و نظرشان بر این است که هر شخصی حق انتخاب دارد و با توجه به شرایطشان برای زندگی خود تصمیم می گیرد، و مسلما آنها نیز مانند ما ایران را دوست دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала