لغو 14 پرواز در هند پس از بیماری ناگهانی خلبان ها

© Sputnik / Maxim Blinovلغو 14 پرواز در هند پس از بیماری ناگهانی خلبان ها
لغو 14 پرواز در هند پس از بیماری ناگهانی خلبان ها - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در هند شرکت هواپیمایی Jet Airwaysبعلت بیماری ناگهانی خلبان های این شرکت، 14 پرواز را لغو کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از NDTV، شرکت هواپیمایی Jet Airways که یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی هند بشمار می رود، 14 پرواز که قرار بود طی روزهای یکشنبه و دوشنبه انجام شود را به دلیل بیماری و عدم حضور خلبانان در محل کار، لغو کرد.

منبع این خبر گفت: خلبان ها پس از آنکه این شرکت برای چندمین بار از پرداخت حقوق عقب افتاده سر باز زد، به مسئولان این شرکت از بیماری ناگهانی خود خبر دادند. آخرین بار این خلبان ها در ماه سپتامبر تنها بخشی از حقوق خود را دریافت کردند.

این شرکت هواپیمایی 14 پرواز را به دلیل اعلام خلبان این شرکت نسبت به بیماری و شرایط نامناسب جسمی لغو کرد. به گفته منبع این خبر، در واقع این اقدام بخاطر عدم پرداخت دستمزد و اعتراض برای رسیدگی به این مشکلات بوده است.

این شرکت هواپیمایی ضمن عذرخواهی از مشتریان خود به دلیل لغو پروازها، آمادگی خود را برای انجام کامل تعهدات مالی به کارکنان خود اعلام کرد.

این شرکت همچنین اعلام کرد که از تمامی کارکنان خود از جمله خلبان ها و مهندسان فنی به طور کامل پشتیبانی و حمایت می کند و مدیریت شرکت Jet Airways تلاش می کند تا مسائل و مشکلات کارکنان خود را به درستی حل و فصل نماید.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала