ایرانیان در این 5 کشور استخدام می شوند

© AFP 2023 / Atta Kenareایرانیان در این 5 کشور استخدام می شوند
ایرانیان در این 5 کشور استخدام می شوند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
استرالیا، کانادا، عمان، ترکیه و دانمارک کشورهایی است که ایرانی ها می توانند در آن استخدام شوند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نوداد (سکوی اجتماعی خبر)، مدیر کل هدایت نیروی کار با اشاره به راه اندازی ۵دفتر خارجی در کشورهای هدف برای اعزام نیروی کار گفت: در ۵کشور(استرالیا، کانادا،عمان ،ترکیه و دانمارک) دفاترکاریابی خارجی راه اندازی شده است. 
تهران - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
بیماری و افسردگی به جان ایرانی ها افتاده است
مدیر کل هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت در خصوص جذب نیروی کار ایرانی در خارج از کشور گفت: در بحث مربوط به بحث دیپلماسی مباحث جدیدی نیست و از قدیم بوده است و امیدواریم به واسطه ارتباط با بخش خصوصی کشورهای مورد هدف که نیرو پذیر هستند بتوانند برنامه های اعزام نیرو را کماکان ادامه دهند حتی به واسطه نیاز بیشتری که کشورهای اروپایی دارند، این زمینه وجود دارد که حتی افزایش اعزام نیروی کار را هم در آینده نزدیک داشته باشیم.
اکبرنیا بیان کرد: در همین راستا بحث حمایت از دفاتر هدایت و حمایت نیروی کار ایرانی در خارج را دردستور داریم. تا کنون ۵مجوز صادر شده است. فعالیت این دفاتر در چهار کشور استرالیا، کانادا، عمان و ترکیه از حدود یکسال پیش و به تازگی در کشور دانمارک راه اندازی شده است.
مدیر کل هدایت نیروی کار و کاریابی ها گفت: این دفاتر با هماهنگی وزارت امور خارجه تأسیس شده است و وزارت امور خارجه نیز در واقع تأییدیه این دفاتر را به سفارتخانه های خود در کشورها اعلام کرده اند که با این دفاتر مساعد کنند. 
به گفته ایشان، زمینه های اعزام نیروی کار از ایران به این کشورها در حال پیگیری است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала