شرایط دیدار روسای جمهور روسیه و آمریکا

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر شرایط دیدار روسای جمهور روسیه و آمریکا
شرایط دیدار روسای جمهور روسیه و آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی کاخ کرملین شرایط دیدار دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین را اعلام کرد.

سناتور روسی در مورد لغو جلسه بین پوتین و ترامپ اظهار نظر کرد - اسپوتنیک ایران
سناتور روسی در مورد لغو جلسه بین پوتین و ترامپ اظهار نظر کرد
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین گفت: دیدار ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ روسای جمهور روسیه و آمریکا تنها در صورت خواست متقابل دو طرف امکان پذیر است، در غیر اینصورت چنین دیدارهایی به تنش کشیده خواهد شد.
دیمیتری پسکوف به خبرنگاران اعلام کرد که دیدار با ترامپ را باید از سوی هر دو طرف برنامه ریزی شود و یک طرف به تنهایی نمی تواند این دیدار را برنامه ریزی کند.
به گفته وی اگر مشکلات اساسی میان دو کشور به بحث گذاشته نشود، منجر به افزایش تنش بین دو کشور می شود.
یوری اوشاکوف، مشاور رئیس جمهور روسیه نیز گفت: در حال حاضر به سختی می توان زمان دقیق دیدار پوتین و ترامپ را اعلام کرد. وی افزود: در ماههای آینده هیچگونه نشست و اجلاس بین المللی وجود ندارد که رهبران دو کشور بتوانند با یکدیگر دیدار کنند. ممکن است دیدار جداگانه ای انجام شود، اما در حال حاضر من نمی دانم.
وی همچنین افزود: ابتکار دیدار روسای جمهور آمریکا و روسیه باید از سوی واشنگتن صورت بگیرد.
پیش از این پسکوف اعلام کرده بود که پوتین و ترامپ در جریان اجلاس جی 20 در آرژانتین با یکدیگر خیلی کوتاه دیدار کردند و فرصتی برای گفتگو نداشتند.
کاخ سفید دیدار دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین را که در حاشیه اجلاس جی 20 در آرژانتین برنامه ریزی شده بود را به دلیل حوادث تنگه کرچ لغو کرد.
رسانه های آمریکایی گمانه زنی می کنند که دلیل لغو دیدار ترامپ و پوتین تحقیقات مولر، دادستان ویژه موضوع روسیه باشد. مولر موضوع ارتباط ترامپ با روسیه را مورد بررسی قرار می دهد که کرملین و کاخ سفید آنرا رد می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала