بزرگترین تهدیدات برای آمریکا

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر بزرگترین تهدیدات برای آمریکا
بزرگترین تهدیدات برای آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
از نقطه نظر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تروریسم، ایران و چین سه خطر اصلی برای کشور وی هستند.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را ریچارد وایتس، مدیر مرکز مطالعات نظامی ـ سیاسی در موسسه هادسون و کارشناس باشگاه مناظره والدای در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرده و افزود تروریسم تهدید اصلی برای آمریکا در آینده نزدیک، رفتار ستیزه جویانه ایران تهدید در میان مدت و چین ، تهدید برای ایالات متحده در درازمدت است.
کارشناس امریکایی ادعا می کند روسیه در هیچکدام از این مسائل به امریکا کمک نمی کند. وی افزود دونالد ترامپ اولین رئیس جمهور آمریکا بود که اعلام کرد فشار همزمان بر روسیه و چین اشتباه خواهد بود چون چنین فشاری دو کشور را به همکاری با یکدیگر بر می انگیزد.
دیدار ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ روسای جمهور روسیه و آمریکا در تاریخ اول دسامبر حاشیه اجلاس G20 در آرژانتین صورت خواهد گرفت وگفته می شود به بیش از 2 ساعت به طول خواهد انجامید.
یوری اوشاکوف مشاور رئیس جمهور روسیه گفت: روسای جمهور دو کشور درباره مسائل دو جانبه از جمله یافتن راه حلی برای خارج کردن روابط دو کشور از بحران و جستجوی راه هایی برای عادی سازی این روابط به گفتگو خواهند نشست.
جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا نیز گفت: این نشست شامل گفتگو درباره موضوعات امنیتی، کنترل تسلیحات و مسائل منطقه ای خواهد بود.
دیدار پیشین روسای جمهور دو کشور در ماه ژوئیه و در شهر هلسینکی برگزار شد که طی این دیدار دوطرف تقریبا درباره تمامی مسائل از جمله روابط دو جانبه و بین المللی به گفتگو پرداختند و در برخی موارد نیز بین دو طرف توافقاتی بعمل آمد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала