وزارتخانه جدید در ایران

© AP Photo / Vahid Salemiوزارتخانه جدید در ایران
وزارتخانه جدید در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجلس ایران با تشکیل یک وزارتخانه جدید موافقت نمود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اخرین خبر، سازمان میراث فرهنگی ایران به وزارتخانه تبدیل می شود. مجلس ایران با تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بدون توسعه تشکیلات و افزایش نیروی انسانی به وزارتخانه موافقت کرد. 

احضار وزیر امور خارجه ایران به مجلس - اسپوتنیک ایران
احضار وزیر امور خارجه ایران به مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه (7 آذر ماه 97) پارلمان در جریان بررسی گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح یک فوریتی تشکیل وزارت میراث فرهنگی، با 159 رأی موافق، 22 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 214 نماینده حاضر در جلسه با تشکیل وزارتخانه جدید موافقت کردند.
در ماده واحده اصلاحی آمده است که از تاریخ تصویب این قانون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مصوب 8/7/1386 با اصلاحات و الحاقات بعدی، بدون توسعه تشکیلات و افزایش نیروی انسانی به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبدیل می‌گردد. هزینه ناشی از تغییر عنوان دستگاه از محل صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تأمین می شود.
گفتنی است، پیش از این شبکه 9 تلویزیون استرالیا، دو مؤسسه بین‌المللی « Control Risks» و « International SOS»، امنیت ایران برای گردشگران را همسطح استرالیا، آمریکا، کانادا، چین و کشورهای اروپایی ارزیابی نموده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала