آمریکایی ها بدنبال چپاول خاورمیانه اند

© AP Photo / Vahid Salemiآمریکایی ها بدنبال چپاول خاورمیانه اند
آمریکایی ها بدنبال چپاول خاورمیانه اند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به عقیده اقای لاریجانی، رویدادهای در حال انجام در خاورمیانه یک طرح آمریکایی - صهیونیستی است و باقی تحولات منطقه در لوای این طرح قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از الکوثر، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت در ایران در خصوص دخالت امریکا در خاورمیانه اعلام نمود: "طرح آمریکا اسرائیل خاور میانه را می توان برگرفته از گفته های "کسینجر" دانست که ارزش نفت خاورمیانه بالاتر از آن است که آن را بدست عربها بسپاریم غربی های بدنبال چپاول خاورمیانه هستند." 
ترامپ در جنگ اقتصادی ایران شکست خورد - اسپوتنیک ایران
ترامپ در جنگ اقتصادی ایران شکست خورد
او گفت: آنها بدنبال آرایش سیاسی در منطقه هستند و می خواهند ایران را تبدیل به سیبل کنند چون ایران تنها کشوری است که روبروی آمریکا ایستاده است.با اینکه ایران کمر تروریست را در سوریه و خاور میانه شکست باز هم به ترویسم محکوم می کنند ،ماهیت این طرح پلید آمریکایی و اسرائیلی است. 
لاریجانی در ادامه در نطق خود در خصوص تحریم امریکا علیه ایران گفت: "اگر امروز آمریکایی ها ایران را تحریم می کنند و فشار می آورند چون ما دست آنها را خوانده ایم. آنها می خواهند رژیم صهیونیستی را در منطقه تحمیل کنند و ایران جلوی آنها ایستاده است.
وی افزود: این فشارها در 40 سال اخیر برای ما با فراز و فرود وجود داشته است و این مدت را نیز عبور می کنیم.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала