نمایشگاه بین المللی هوایی ایران ایرشو در جزیره کیش

© Sputnik / Arash Dorudiنمایشگاه بین المللی هوایی ایران ایرشو در جزیره کیش
نمایشگاه بین المللی هوایی ایران ایرشو در جزیره کیش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی از امروز در جزیره کیش آغاز شد.

به گزارش اسپوتنیک، نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی از امروز در جزیره کیش آغار بکار کرد. هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنا شدن بازدیدکنندگان با شرکت های جدید و محصولات و تجهیزات به روز صنایع هوایی،هواپیمایی،هوافضا است. ایران ایرشو در سالهای پیشین با استقبال بی نظیر بازرگانان،متخصصان،محققان و خبرنگاران داخلی و بین المللی مواجه بوده است.در این نمایشگاه واحدهای تولیدی،خدمانی،تجاری،تحقیقاتی و آموزشی داخلی و خارجی،آخرین دستاوردها و تجهیزات هوایی و هوافضا را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند و به مذاکره و تعامل پرداختند.

این دوره از نمایشگاه نیز همچون گذشته نقش بسزایی در کسترش مناسبات تجاری دست اندرکاران داخلی و خارجی در صنایع هوایی،هوافضا و هوانوردی خواهد داشت.

نمایشگاه صنایع هوایی در فضایی به وسعت 17 هزار مترمربع و در سه سالن سرپوشیده با حضور 100 شرکت داخلی وخارجی و نمایندگانی از کشورهای روسیه، آلمان وایتالیا برپا می شود.

در بخش نمایش هوایی نیز که در ضلع شمال شرقی فرودگاه بین المللی کیش در فضایی به وسعت 100 هزار مترمربع برگزار می شود 4 تیم پرنده از ساعت 14 و سی دقیقه تا 16 و سی دقیقه به اجرای نمایش های هوایی می پردازند.

در این نمایشگاه از فناوری lap joint ، بالگرد 212 اورژانس و محفظه احتراق موتور فوکر 100 رونمایی می شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала