دمشق خواستار محکوم کردن جنایت تروریست ها توسط شورای امنیت شد

© Sputnik / NewsTeam/Timur Abdullaev دمشق خواستار محکوم کردن جنایت تروریست ها توسط شورای امنیت شد
دمشق خواستار محکوم کردن جنایت تروریست ها توسط شورای امنیت شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سانا گزارش داد که تروریست ها با پرتاب خمپاره هایی حاوی گاز سمی کلر به مناطقی در حلب باعث مصدوم شدن شمار زیادی غیر نظامی شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سانا، سانا گزارش داد که تروریست ها با پرتاب خمپاره هایی حاوی گاز سمی کلر به محله‌های شارع النیل و الخالدیه در حلب باعث مصدوم شدن شمار زیادی غیر نظامی بر اثر استنشاق این گاز شدند.

وزارت خارجه سوریه ظهر امروز یکشنبه به دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت درباره این حملات تروریستها نامه فرستاد. دمشثق تأکید کرد که "این اقدام تروریستی برآیند تسهیل در رساندن مواد شیمیایی به گروههای تروریستی مسلح است تا از آن علیه ملت سوریه استفاده شود". هدف تروریستها و کشورهای حامی آنان این است که از طریق نمایشهای شیمیایی که سناریوهای آن پیشتر در اتاقهای سیاه سرویس جاسوسی برخی از این کشورها تدوین شده است، دولت سوریه را متهم کنند. دمشق در ادامه از شورای امنیت خواست که این جنایات تروریستی را به شدت محکوم کند.

پیشنر خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) اعلام کرده بود که تروریست ها خمپاره های حاوی گازهای سمی به سمت مناطق مسکونی در حلب پرتاب کردند و ارتش سوریه نیز در پاسخ حملاتی را به سوی مواضع تروریست ها انجام داد و خسارات سنگینی به آنها وارد کرد. شمار قربانیان در نتیجه حملات تروریست به حلب به گزارش رسمی سانا به 107 نفر افزایش یافت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала