اتحاد مسلمانان در برابر آمریکا

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر روحانی رئیس جمهوری ایران
روحانی رئیس جمهوری ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روحانی مسلمانان را به وحدت در مقابل آمریکا دعوت کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، رئیس جمهوری ایران روز 24 نوامبر از مسلمانان سراسر جهان خواست به جای «پهن کردن فرش قرمز در مقابل جنایتکاران» در برابر آمریکا متحد شوند.

حسن روحانی رئیس جمهور ایران گفت:«تسلیم شدن در برابر غرب به سرکردگی آمریکا به معنای خیانت به مذهب ما و نسل های بعدی در این منطقه است».

روحانی ظاهرا در اشاره به عربستان و دیگر کشورهای خلیج (فارس) که روابط نزدیکی با واشنگتن دارند، گفت:«ما فقط یک گزینه داریم یا فرش قرمز برای جنایتکاران پهن کنیم یا قویا در برابر بی عدالتی بایستیم و به پیامبر خود، قرآن و اسلام وفادار باقی بمانیم.

اسلام به دومین دین آمریکا تبدیل خواهد شد - اسپوتنیک ایران
اسلام به دومین دین آمریکا تبدیل خواهد شد

اگر آمریکا به برخی کشورهای منطقه راست می گفت و به آنها اعتماد دارد چرا می گوید حفظ رژیم فلان کشور را برای امنیت اسراییل لازم می داند یعنی همه چیز در این منطقه به یک مساله بر می گردد و آن حفظ صهیونیسم و قدرت ظالمانه آنان در این منطقه است.

هر کاری هم که انجام دهند، آزاد هستند چون قبل از آن که کشور مجعولی به نام اسراییل تشکیل شود حق وتو را در سازمان ملل قرار دادند، اول آمریکا وانگلیس درسازمان ملل حق وتو درست کردند و سپس رژیم جعلی اسراییل را در منطقه به وجود آوردند هر دو آنها جزو آثار شوم بعد از جنگ جهانی دوم بود.

ما مسلمانان در برابر این موضوع دو راه بیشتر نداریم، یا باید از هویت دینی و اسلامی و اسلام دست برداریم و در برابر غرب و آمریکا سر تعظیم فرود آوریم که این به آن معنا است که بر آرمان مان، دین مان وسعادتمان و آینده نسل های این مرز و بوم برای همیشه خیانت کردیم. خیانت کردیم تا آسوده و راحت زندگی کنیم و همه دروازه های اسلام را به روی آمریکا گشوده نگه داریم و فرش قرمز را برای جنایتکاران تاریخ پهن کنیم».

به نوشته خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس، ایران هشدار داده است که اگر مورد حمله قرار گیرد اهداف اسرائیل و آمریکا را هدف قرار خواهد داد. این سخنان به دنبال اظهارات مشاور امنیت ملی دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مطرح شد که گفته بود کشورش در خارج از تحریم های اقتصادی سیاست حداکثر فشار را بر تهران را دنبال می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала