واکنش تند کاربران به بی احترامی در برنامه تلویزیونی دستپخت

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش تند کاربران به بی احترامی در برنامه تلویزیونی دستپخت
واکنش تند کاربران به بی احترامی در برنامه تلویزیونی دستپخت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران بسیاری توهین داور برنامه تلویزیونی به شرکت کننده را محکوم کردند.

به گزارش اسپوتنیک، در برنامه تلویزیونی آشپزی به نام "دستپخت" که از تلویزیون رسمی "ایران" پخش شد، داور این برنامه در قسمتی از آن نسبت به شرکت کننده واکنش تندی نشان داد.


او در واکنش به غذایی که او پخته بود و فاقد استانداردها بود گفت که اگر سطل آشغال داشتم قطعا غذای شما را داخل آن می ریختم.
او در ادامه اعلام کرد که اگر من به خاطر این صحبت محکوم شوم به قیمت اینکه شما در این کار پیشرفت کنید، این کار را خواهم کرد.
شرکت کننده خانم این مسابقه پس از شنیدن این کلمات، بغضی کرد که از دید کاربران دور نماند.
بسیاری از کاربران نسبت به این رفتار واکنش های تندی از خود نشان دادند. بسیاری از آنها معتقدند که این ادبیات و رفتار یک داور حرفه ای با شرکت کننده نبود و در شان تلویزیون و مخاطب رفتار نشده است.
به گفته بسیاری از آنها، داور باید برای پیشرفت هنرجو و شرکت کننده بعنوان یک استاد و معلم، از الفاظ مهربان تر و آرام تری استفاده کند تا شرکت کننده دچار خجالت در بین میلیون ها نفر نشود.


پس از واکنش ها و جنجال های بسیاری که برای این برنامه ایجاد شد، مجری برنامه از تمام مردم برای این رفتار عذرخواهی کرد و با این حرکت حرفه ای بودن و هوشمندی برنامه خود را به اثبات رساند.


واکنش ابتدایی "پژمان علیزاده" داور این مسابقه نیز عذرخواهی به علت عصبانی بودن و لحن بد خود بود

اما پس از آن، در مصاحبه ای که به تازگی انجام داده است معتقد است که توهینی انجام نداده است که لازم به عذرخواهی باشد.

او معتقد است که ترجیح می دهد منفور شود اما شاگردانش بهترین باشند. همچنین او در واکنش به هجوم کابران به او اعلام کرده است که از این پس سخت گیر تر عمل خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала