افشای برنامه ضد روسی انگلیس

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر افشای برنامه ضد روسی بریتانیا
افشای برنامه ضد روسی بریتانیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بودجه این طرح تحت عنوان Integrity Initiative که در سال 2015 تدوین شده، توسط دولت بریتانیا تامین شده و از آن برای جنگ خبری با روسیه استفاده می گردید.

به گزارش اسپوتنیک، هکرهای عضو گروه «انانیموس» اسناد مربوط به فعالیت طرح Integrity Initiative را کشف کردند که بریتانیا از آن برای دخالت در امور داخلی کشورهای عضو اتحادیه اروپا و جنگ خبری با روسیه استفاده می کرد.
طبق اطلاعات «انانیموس»، ویلیام براودر، سرمایه دار و سرمایه گذار معروف که قبلاً مقامات کانادا را به مطرح کردن پیشنهاد تعلیق عضویت روسیه در اینترپل فرا خوانده بود و ایگور سوتیاگین، دانشمند محکوم شده در روسیه در سال 2014 به اتهام جاسوسی که دیرترعفو شد، از جمله افراد مرتبط با طرح Integrity Initiative بوده اند.
ظبق اسناد منتشره، مخارج طرح فوق الذکر در سال مالی جاری که 31 مارس سال آینده به پایان می رسد، 1.96 میلیون پوند (2.51 میلیون دلار) تخمین زده می شود. خاطرنشان می گردد که هدف اعلام شده این طرح مقابله خبری با روسیه است.
وزارت خارجه امریکا ، ناتوو فیسبوک از جمله شرکایی هستند که به طرح بریتانیا گرانت واگذار کرده اند.

انانیموس به معنای ناشناس (Anonymous)، به گروهی از متخصصان امنیت شبکه‌های کامپیوتری متعلق به کشورهای مختلف گفته می‌شود، که به صورت ناشناس فعالیت می‌کنند و به گفته خودشان، انانیموس جنبشی سیال است، که هرکسی می‌تواند عضو آن شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала