ایوانکا ترامپ به استفاده از ایمیل شخصی برای امور دولتی متهم شد

© AP Photo / Elise Amendolaایوانکا ترامپ به استفاده از ایمیل شخصی برای امور دولتی متهم شد
ایوانکا ترامپ به استفاده از ایمیل شخصی برای امور دولتی متهم شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روزنامه واشنگتن پست نوشت که ایوانکا ترامپ ، دختر رئیس جمهور آمریکا در سال 2017 از ایمیل شخصی خود برای انتقال صدها نامه الکترونیکی در امور دولتی استفاده کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه واشنگتن پست اطلاع داد که این ایمیل ها به مشاوران کاخ سفید، اعضای کابینه و دستیاران ایوانکا فرستاده شده که نقض قوانین مربوط به اسناد دولتی شمرده می شود.
یادآوری می شود که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در جریان مبارزات انتخاباتی 2016 از رقیب دموکراتش «هیلاری کلینتون» به علت استفاده از ایمیل شخصی برای انجام امور دولتی انتقادهای تندی کرده بود. کلینتون در زمانی که وزیر خارجه دولت باراک اوباما رئیس جمهوری سابق بود از ایمیل شخصی استفاده کرده بود. ترامپ وی را به دلیل این اقدام «هیلاری حقه باز» نامیده و او را سزاوار زندان معرفی کرد.
کاخ سفید به درخواست واشنگتن پست برای اظهارنظر در مورد اقدام ایوانکا پاسخی نداد اما «آبه لاول» وکیل ایوانکا این گزارش را رد نکرد.
سخنگوی ایوانکا تاکید کرد که اطلاعات طبقه بندی شده در این ایمیل ها رد و بدل نشده است. وی خاطر نشان نمود: وقتی چهارده ماه پیش در مطبوعات نگرانی هایی در این زمینه ابراز شد دونالد ترامپ ایمیل های ایوانکا را مورد بازبینی قرار داد و مساله را برای سران کنگره تشریح کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала