توزیع بنزین در ایران تنها با کارت سوخت

© AFP 2023 / Seyllouمحدودیت در توزیع بنزین سوپر در ایران
محدودیت در توزیع بنزین سوپر در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد که تحویل بنزین به خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ بزودی با استفاده از کارت سوخت انجام می شود.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین به‌ ویژه با تشدید قاچاق از مرزها، تصمیم بر این شده که تحویل بنزین به خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، تنها با استفاده از کارت سوخت انجام شود.
بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مالکان خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند، لازم است به ترتیبی که در رسانه‌ها توضیح داده خواهد شد، از شنبه سوم آذر ماه، حداکثر تا 24 آذر ماه 1397 نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت کارت سوخت جدید اقدام کنند.

این شرکت تاکید کرده که برای ثبت تقاضای دریافت کارت سوخت جدید، هیچ مبلغی از متقاضیان توسط شرکت ملی پخش دریافت نخواهد شد.

در اطلاعیه شرکت ملی نفت ایران آمده که این اقدام به معنای سهمیه‌بندی و افزایش نرخ سوخت نبوده و لازم است هموطنان محترم به شایعات بی‌اساس در این مورد توجه نفرمایند.

بنابراین از زمان فراهم شدن امکان تحویل سوخت با کارت برای عموم دارندگان خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها، همانگونه گفته شد، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، بنزین صرفا با ارائه کارت به خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها تحویل خواهد شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала