ویدئویی از آتش سوزی کالیفرنیا که به جهنم معروف شده است +ویدئو

© Youtube/Sputnikویدئویی از آتش سوزی کالیفرنیا که به جهنم معروف شده است +ویدئو
ویدئویی از آتش سوزی کالیفرنیا که به جهنم معروف شده است +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئوی وحشتناک از پیشروی آتش سوزی در ایالت کالیفرنیا آمریکا.

به گزارش اسپوتنیک، گسترش آتش سوزی های کالیفرنیا هفته هاست که ادامه دارد و وسعت زیادی از پارک های ملی و جنگل ها طعمه حریق شده است. وسعت این آتش سوزی بی سابقه همچنان بیشتر از پیش می شود، وزش باد و کاهش رطوبت هوا نیز شرایط را بدتر می کند و زبانه های آتش با شدت بیشتری پیشروی می کنند و هر آنچه بر سر راه وجود دارد را می سوزاند.
ویدئویی به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است در آن شخصی از داخل آتش سوزی ویدئویی را ضبط کرده است. این ویدئو در فضای مجازی به جهنم واقعی معروف شده است.


این آتش علاوه بر ویرانه هایی که بر جای گذاشته، تاکنون جان ده ها نفر را گرفته است و از سرنوشت تعدادی هم خبری در دست نیست؛ مردم از شهر خارج شده اند تا بتوانند خود را به مکانی امن برسانند.


در کالیفرنیا وضعیت اضطراری همچنان باقی است. آتش نشان بسیار زیادی برای مهار آتش بی وققه در حال تلاش هستند، همین طور امدادگران و پلیس در این مناطق در حال کمک رسانی و خدمت به مردم هستند. 


کاربران بسیاری با انتشار این عکس ها در صفحات خود امیدوارند هر چه زودتر این آتش مهار شود تا صدمات کمتری به مردم وارد شود، آنها تصاویر آتش سوزی را شبیه جلوه های ویژه می دانند. برخی به دنبال علت آتش سوزی هستند و برخی دیگر از کاربران این موضوع را نتیجه ظلم رهبران آنان عنوان کردند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала