اژه ای از ظریف خواست اسناد پولشویی را ارائه نماید

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر اژه ای از ظریف خواست اسناد پولشویی را ارائه نماید
اژه ای از ظریف خواست اسناد پولشویی را ارائه نماید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی شورای اسلامی ایران، نظر اژه ای راجب به صحبت ظریف درباره پولشویی را بیان کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، سیدحسین نقوی‌حسینی، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی شورای اسلامی با اشاره به سخنان اژه ای در مورد اظهارات ظریف گفت: این کلمات و جملات از نظر شخصی بنده غلط بوده و از طرف یک مقام رسمی مطرح می شود و باید توضیح دهد و اسناد خود را ارائه کند که اینجانب نامه نوشته و گفته ام که اگر این جملات از سوی ایشان است، توضیحات و اسناد وی اخذ شود.

وی همچنین گفت: ضرورت اعلام نتیجه پرونده برادر رئیس جمهور، برادر جهانگیری، سیف و دیگران، اهتمام بیشتر قوه قضائیه در پاسخگویی به مکاتبات نمایندگان مجلس، لزوم ورود قاطع و برخورد قاطع با افراد رده بالای اخلال اقتصادی به ویژه کسانی که موجب از بین بردن ارز کشور شدند، لزوم پاسخگویی قوه قضائیه به شبهاتی که رسانه های معاند و ضد انقلاب در رسانه ها مطرح می کنند، حمایت از قوه قضائیه از سوی مجلس و به ویژه فراکسیون نمایندگان ولایی در مقابله با مفاسد، اخلالگران اقتصادی، رانت خوارها در دستگاه های اجرایی و علت عدم پیگیری اظهارات ظریف که خلاف منافع ملی است از سوی قوه قضائیه را از دیگر مسائلی خواند که در جلسه صبح امروز مطرح شد.

وی افزود: اژه ای ادامه داد که اینجانب فقط واقعیت ها را عرض می کنم چون بسیاری از اخبار صحت ندارد، برای مثال درباره مدیرعامل کشت و صنعت هفت تپه باید بگویم که وی فراری بوده و اصلا زندان نیست که فرصتی به او داده شود تا مشکلات را حل کند. زمانی که در یک فاصله کم، 18 میلیارد دلار اختصاص داده شده، ثبت سفارش و توزیع می شود در حالی که فشار شدید اقتصادی بر کشور وجود دارد حتی در این شرایط، بدون حساب و کتاب توزیع صورت می گیرد و یا با برنامه ریزی، ده ها تن طلای کشور توزیع می شود که در این شرایط قوه قضائیه نمی تواند اقدامی کند. خیلی ها از این گونه اقدامات حمایت می کنند؛ دلار رفته، ماشین لوکس وارد شده، دلار رفته، اصلا چیزی وارد نشده، خیلی ها دفاع می کنند و می گویند اصلا این ها جرم نیست که قوه قضائیه وارد شود. اژه ای ادامه داد که قوه قضائیه در مبارزه با فساد اعم از دانه درشت ها، دست اندرکاران، مسئولان و غیره مصمم است و با هیچ احدی تعارف ندارد البته عده ای هم تحت عنوان ضرورت حفظ امنیت اقتصادی، ایجاد محیط امن برای سرمایه گذاران و غیره نسبت به برخوردهای قوه قضائیه اعتراض می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала