ماشا و خرس متهم شدند+فیلم

© Photo / Animaccord, 2009صحنه ای از فیلم کارتونی ماشا و خرس
صحنه ای از فیلم کارتونی ماشا و خرس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماشا و خرس را متهم به تبلیغات کرملینی کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، منتقدان بریتانیایی فیلم کارتونی «ماشا و خرس» روسی را به تبلغات کرملینی متهم کردند.

انتونی گلیس پروفسور دانشگاه بوکینگهام که متخصص فعالیت سازمان های اطلاعات است اعلام کرد:«ماشا بداخلاق است اما خیلی قاطعانه عمل می کند. این دختربچه لقمه ای بزرگتر از دهانش برمی دارد. غلو نخواهد بود اگر رفتار او را با رفتار پوتین مقایسه کنیم».

منتقدان همچنین به آن سری فیلم کارتونی توجه کردند که ماشا در یونیفورم مرزبانان شوروی از هویج ها مواظبت می کند. آنها در این استعاره، روسیه را دیدند که از مرزهای خود مواظبت می کند.

در کانال «یوتیوب» بیش از 4 میلیون و 180 هزار نفر سریال های این فیلم کارتونی را به زبان انگلیسی تماشا  کرده اند. سریال های فیلم کارتونی «ماشا و خرس» به زبان های خارجی توسط بیش از 40 میلیارد نفر تماشا شده اند.

فیلم کارتونی«ماشا و خرس» در سال 2009 روی صحنه ظاهر شد. هر سری آن حدود 6 دقیقه است.  این فیلم کارتونی جوایز زیادی را دریافت کرده است که جوایز بین المللی نیز در بین آنها وجود دارد. حق نمایش آن را شبکه های Netflix, Turner, KIKA, France TV, Sony Music, NBC Universal, Televisa خریداری کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала