انتقادها به اعدام سلطان سکه در ایران + عکس

© Fotolia / Alexlukinانتقادها و واکنش ها به اعدام سلطان سکه در ایران + عکس
انتقادها و واکنش ها به اعدام سلطان سکه در ایران + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران شبکه اجتماعی در ایران و برخی سیاستمداران نسبت به اعدام وحید مظلومین و دستیارش انتقاد نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، اعدام سلطان سکه در ایران با واکنش هایی رو به رو شده است.
کاربری به نام استاسیس می نویسد: "واقعن آدم شیفته اوضاع ایران میشه! براى فروش سكه فراخوان میدن! طرف میره بصورت قانونى سكه میخره! بجرم #سلطان_سکه بودن دستگیر میشه! و اعدامش میكنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

کاربر دیگری نیز لیستی از سلاطین دیگر در ایران منتشر نموده و خواهان مجازات آنها است: "سلطان سکه اعدام شد. حالا فقط مونده سلطان دلار و سلطان نفت و سلطان پسته و سلطان شکر و سلطان پوشک و سلطان برنج و سلطان میوه و سلطان رُب و یه ۴۰-۵۰ تا سلطانِ دیگه."

در این راستا محمد طبیبیان در کانال تلگرامی خود نوشت: "سلطان سکه و دست یارش! تا آنجا که بیاد مى آورم روزى اعلام کردند هرکس به هر تعداد سکه بخواهد براى خرید به بانک مرکزى مراجعه کند. درست است؟ اگر ماخذ پول افرادى غیر قانونى باشد یک امر دیگر است و قابل رسیدگى، اما اگر قاعده بازى را اشتباه تعیین کرده اید و آنگاه عده اى طبق آن قاعده بازى کرده اند، به چه جرمى تنبیه شده اند؟"

گفتنی است به نقل از حکم دادگاه، وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی فرزند غلامعلی که به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه فساد اخلال در نظام اقتصادی و ارزی و پولی کشور با انجام معاملات غیرقانونی و غیرمجاز و قاچاق عمده و کلان ارز و سکه به اعدام محکوم گردیده‌ بودند، به دار مجازات آویخته شدند. حکم وي در هفته جاري به اجرا گذاشته شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала