آزادی 5 نفر از مرزبان ربوده شده ایرانی

© AFP 2023 / ATTA KENAREآزادی 5 نفر از مرزبان ربوده شده ایرانی
آزادی 5 نفر از مرزبان ربوده شده ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده سپاه پاسداران ایران از آزادی 5 نفر از مرزبابنان ربوده شده خبر داد.

آخرین وضعیت مرزبان ربوده شده ایرانی - اسپوتنیک ایران
آخرین وضعیت مرزبان ربوده شده ایرانی
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به گروگانگیری مرزبانان این کشور توسط یک گروهک در شرق ایران گفت: 5 نفر از مرزبانان آزاد شده و هم اکنون در اختیار دولت پاکستان هستند.

سردار محمد علی جعفری با اشاره به سرنوشت گروگان‌های ایرانی در اختیار گروهک جیش‌الظلم افزود: 5 تن از مرزبانان آزاد شده‌‌اند و هم اکنون تحویل دولت پاکستان هستند و به زودی عملیات مبادله انجام خواهد شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در آخرین روز از کنگره سه هزار شهید استان قزوین در سالن کنفرانس نمایشگاه‌‌های دائمی استان قزوین برگزار شد، نیز اظهار داشت: دشمنان هیچ تهدیدی که از ابتدای انقلاب اسلامی به وجود آمده و به شکست رسیده قطع نخواهند کرد اما این در حالی است که در رابطه با تهدیدات نظامی این مورد برعکس است و از آن پر هیز می‌‌‌کنند.

وی گفت: آمریکایی‌‌ها به صورت آشکار و نهان در رسانه‌‌ها به ضعف‌‌ها و ناکارامدی حربه‌‌های تحریمی اقرار کردند.

سرلشکر جعفری افزود: آنها هیچ تهدیدی که از ابتدای انقلاب اسلامی به وجود آمده و به شکست رسیده قطع نخواهند کرد اما این در حالی است که در رابطه با تهدیدات نظامی این مورد برعکس است و از آن پر هیز می‌‌‌کنند.

پیش از این وزیر خارجه پاکستان در یک تماس تلفنی با همتای ایرانی خود درباره جریان عملیات تجسسی برای یافتن مرزبانان ایرانی به گفتگو پرداخت.

شایان ذکر است که 24 مهرماه تعدادی از نیروهای هنگ مرزی میرجاوه به دست اعضای گروه تروریستی ربوده شدند که گروهک جیش‌العدل مسئولیت ربایش آنها را به عهده گرفته است.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала