اعزام کشتی های نیروی دریایی ارتش ایران به ایتالیا

© Sputnik / Said Tsarnaevاعزام کشتی های نیروی دریایی ارتش ایران به ایتالیا
اعزام کشتی های نیروی دریایی ارتش ایران به ایتالیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اطلاع داد که به زودی ناوگروه نیروی دریایی ارتش به ایتالیا اعزام خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم به نقل، در حاشیه دهمین سالگرد اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند، امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش با جانشین فرماندهی نیروی دریایی ایتالیا ملاقات کرد.
دریادار خانزادی در این دیدار در خصوص اعزام ناوگروهی از کشور ایتالیا به منطقه یکم نیروی دریایی ارتش مستقر در بندرعباس صحبت کرده و بیان داشت: در آینده‌ای نزدیک ناوگروهی از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به کشور ایتالیا جهت بازدید و تعاملات اعزام خواهد شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: دو نیروی دریایی ارتش ایران و ایتالیا باید از تمام ظرفیت‌های دریایی در تمام حوزه‌ها همکاری داشته باشند و این را می‌توان با اعزام دانشجویان و افسران فی مابین دو کشور اجرایی کرد.

مقایسه ایران قبل و بعد تحریم - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
مقایسه ایران قبل و بعد تحریم

جانشین فرمانده نیروی دریایی ایتالیا در ادامه ضمن خرسندی از این ملاقات خاطر نشان کرد: نیروی دریایی ایتالیا آمادگی کامل در خصوص میزبانی از ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را دارد.
این مقام تاکید نمود: ما همواره در تلاشیم که با نیروهای دریایی کشورهای جهان همکاری و تعامل داشته باشیم و در این میان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نیروی قدرتمند در دریا می‌تواند برای ما بسیار مهم و اثربخش باشد و تمایل خود را در خصوص تعاملات در تمام حوزه اعلام می‌کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала