پرتاب کفش به سمت وزیر فراری حوثی‌های یمن + ویدیو

© Photo / Russian Defence Ministryبه سوی وزیر یمن لنگه کفش پرت شد+ ویدیو
به سوی وزیر یمن لنگه کفش پرت شد+ ویدیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روز یکشنبه 11 نوامبر، رسانه های خبری اعلام کردند که وزیر اطلاع‌رسانی تشکیلات دولت حوثی‌ها در یمن در یک مصاحبه مطبوعاتی در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، شرکت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه های خبری اعلام کردند که عبدالسلام الجابر، وزیر اطلاع‌رسانی تشکیلات دولت حوثی‌ها در یمن در یک مصاحبه مطبوعاتی در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، شرکت کرده است. او بلندپایه‌ترین مقام حوثی‌هاست که تا کنون به عربستان پناهنده شده است. 

ساعاتی پیش از این مصاحبه مطبوعاتی، خبرگزاری رسمی حوثی‌ها "صبا" از انتصاب وزیر جدید اطلاع‌رسانی خبر داده بود بی آنکه به دلیل این تغییر اشاره‌ای کند.

به نقل از العالم، در این مصاحبه مطبوعاتی که در ریاض برگزار شده، به سمت عبدالسلام جابر، وزیر سابق اطلاع رسانی حوثی های یمن، کفش پرتاب شد.

در این نشست که در سفارت یمن در ریاض برگزار شده بود یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه به سمت وزیر سابق یمنی کفش پرتاب کرد. او در این کنفرانس مطبوعاتی با موضوع جنبش انصارالله یمن در حال مذمت رسانه های این جنبش بود که به سمت وی کفش پرتاب شد.

عبدالسلام جابر که به شدت وحشت کرده بود با وجود اصرار برخی از همراهان از ادامه کنفرانس خبری منصرف شد و این نشست را ترک کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала