افشای توطئه نظامیان در آلمان

© AP Photo / Markus Schreiberافشای توطئه نظامیان در آلمان
افشای توطئه نظامیان در آلمان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس آلمان از کشف گروهکی نظامی که قصد انجام ترورهای سیاسی را داشتند، خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Focus، دپارتمان تحقیقات جنایی فدرال آلمان توطئه ارتشیان آلمان را برای ترورهای سیاسی کشف کرده است.

پیوستن موشک هایPatriot PAC-3  به سیستم جدید دفاع هوایی آلمان - اسپوتنیک ایران
پیوستن موشک های پاتریوت PAC-3 به سیستم جدید دفاع هوایی آلمان

لازم به ذکر است که این گروهک شامل سربازان ارتش آلمان، نیروهای ویژه و اعضای انجمن سربازان نخبه Uniter است. این گروهک توطئه گران، با اطمینان از فروپاشی اجتناب ناپذیر دولت، روزی را به نام "روز ایکس" در نظر گرفته بودند که قصد داشتند در این روز تمام سیاستمداران مورد نظر را در یک مکان با هدف از بین بردن آنها جمع‌آوری کنند. لیست کامل قربانیان هنوز مشخص نیست، اما دیتمار بارچ، رئیس فراکسیون چپ ارتش آلمان، یکی از اهداف اصلی بوده است. همچنین مشخص نیست که قرار بوده است بعد از این قتل ها چه اقدامی صورت پذیرد.
این نشریه گزارش می دهد که برای اجرای این طرح، شرکت کنندگان در این توافق نامه سلاح، مهمات و سوخت ذخیره کردند. اعضای این گروهک، که در نیروهای مسلح و نیروهای ویژه خدمت می کردند، درباره اقدامات بعدی در جلسات مخفی بحث می کردند. تاکید شده است که تحقیقات پلیس در خصوص این گروهک بعلت تلاش های یک افسر ارتش برای اطلاع رسانی به توطئه گران درباره جستجوها و پیشرفت تحقیقات به حالت تعلیق درآمده بود.پرونده این افسر متهم در دادگاه کلن بررسی خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала