تشویق عجیب کاربران به کتاب خوانی با کتاب بی نوشته توسط بازیگر معروف ایرانی +عکس

© Photo / COURTESY ISLAMIC CULTURE RESEARCH FOUNDATIONتشویق عجیب کاربران به کتاب خوانی با کتاب بی نوشته توسط بازیگر معروف ایرانی +عکس
تشویق عجیب کاربران به کتاب خوانی با کتاب بی نوشته توسط بازیگر معروف ایرانی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمدرضا گلزار" با آلبومی از کوچ پرندگان دنبال کنندگان خود را به مطالعه تشویق می کند".

به گزارش اسپوتنیک، "محمدرضا گلزار" که از بازیگران مطرح و موفق "ایران" است، چندی پیش در پست اینستاگرامی اش عکسی از خود با کتابی در دست و در فضایی پر از کتاب با مضمون کتاب و کتاب خوانی منتشر کرد، که با واکنش های بسیاری از سوی کاربران و حتی دنبال کننده هایش روبرو شد. کتابی که او در دست دارد اثری از هنرمند سوییسی است که در آن عکس هایی از پرواز گروهی و متراکم پرندگان است.


تعداد زیادی از کاربران از او به دلیل اینکه کتابی از عکس های مهاجرت پرندگان را می بیند که حتی کلمه ای در آن نوشته نشده است انتقاد کردند، همچنین آنها می گویند آن فضا کتابفروشی نیست بلکه لوازم التحریر است و مشاهدات موجود در این تصویر با کپشنی که زده اند "چقدر کتاب می خونین؟" در تضاد است، چرا که این کتاب پر از تصویر دیدنی است و نه خواندنی. در مقابل برخی دیگر از کاربران معتقدند کتاب خواندن با ارزش است، و همیشه لازم نیست موضوع کتاب با حرفه، علاقه و اعتقاداتمان همسو باشد، ضمن اینکه این کتاب و هر کتاب دیگری برای کسانی که از هنر می دانند و به آن علاقه مندند جذابیت دارد و با توجه به سرانه مطالعه پایین در ایران کار او را که با هدف تشویق به کتاب خوانی بوده است را تحسین می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала