گزارش و تحلیل

ایران و روسیه، نبردی برای قهرمانی جام بین قاره ای فوتبال ساحلی

© Photo / Beach Soccer World Wideایران و روسیه، نبردی برای قهرمانی جام بین قاره ای فوتبال ساحلی
ایران و روسیه، نبردی برای قهرمانی جام بین قاره ای فوتبال ساحلی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم‌های ایران و روسیه در ادامه مسابقات بین قاره ای با غلبه بر مصر و برزیل در مرحله نیمه نهایی، به دیدار فینال راه یافتند.

ایران و روسیه فینالیست‌های فوتبال ساحلی جام بین‌قاره ‌ای ۲۰۱۸ - اسپوتنیک ایران
ایران و روسیه فینالیست‌های فوتبال ساحلی جام بین‌قاره ‌ای ۲۰۱۸
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای که در امارات در حال برگزاری است، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام بین قاره‌ای با شکست تیم ملی مصر راهی فینال این رقابت ها شد. از سوی دیگر نیز تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه نیز موفق شد در ضربات پنالتی تیم ساحلی برزیل را شکست دهد تا در فینال رودروی تیم ایران قرار بگیرد.

تیم های ایران و روسیه در مرحله گروهی این رقا بتها نیز به مصاف یکدیگر رفته بودند که در این دیدار ایران موفق شده بود با نتیجه 3 بر 2 تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه را شکست دهد.

بدین ترتیب تیم‌های ایران و روسیه امروز و از ساعت  19:30 دقیقه به وقت ایران دیدار نهایی را برگزار خواهند کرد. 

شهرام شریفی کارشناس فوتبال ساحلی درباره این دیدار با خبرگزاری اسپوتنیک به گفتگو نشست.

رقابت های جام بین قاره ای بعد از جام جهانی بالاترین سطح این مسابقات در جهان می باشد و خوشبختانه تمام تیم های با بالاترین پتانسیل خود در این مسابقات شرکت کرده اند.

در ارتباط با تیم ملی می بایست عنوان کرد که با توجه و لیگ پویا وقوی که در حال حاضر در فوتبال ساحلی وجود دارد و همچنین اضافه شدن مربیان با دانش و علم روز دنیای ساحلی مانند آقایان علی رحیمی و علی نادری در لیگ فوتبال ساحلی و پرورش جوانهایی با انگیزه و با استعداد در تیم های خود کمک به سزا و شایانی به فوتبال ساحلی کرده. همچنین روش بازی تیم ملی که همان 2 باز می باشد در تمام تیم های اصلی لیگ برتر که نماینده در تیم ملی دارند به درستی و کامل آموزش داده شده و تیم ملی هم با همین سیستم 2 باز که بازیکنان یک فصل تمام به همین روش بازی کرده اند بازی میکنند. از طرفی نیز اضافه شدن نیروی جوانی که دوندگی بسیار خوبی در زمین دارند به همراه نیروهای با تجربه یک معجون ایده عال را در زمین فراهم کرده اند. از همه مهمتر مدیریت صحیح و با اصول روز دنیا توسط سرکار خانم شهریاری تمام پازلهای هم سو را در یک جهت کنادر هم جمع آوری کرده است.

امشب ملی پوشان روز بسیار سختی را خواهند داشت. روسیه با همان سیستم 2 بازی که ایران بازی میکند به زمین خواهد آمد و در بعضی مواقع هر دو تیم تغییر سیستم از 2 باز به 3 یک را میدهند. تنها برتری تیم ملی در این ارتباط روش صحیح دفاع کردن این سیستم می باشد که به روش لوزی و چرخش در دفاع می توانند برتری نسبی به حریف داشته باشند. ولی از طرفی تیم روسیه متکی به قدرت بدنی و استفاده از بازیکنان مستعد و با تجربه ای می باشد که تمام بازیکنان از قدرت شوت زنی بالایی برخوردار هستند که امیدوارم بچهای تیم ایران مراقب خطا دادن به تیم حریف باشند و امیدوارم بازی زیبا و جوانمردانه را شاهد باشیم.

شریفی در پایان به دروازه بانان مستعد و خوب فوتبال ساحلی ایران از جمله بهزاد پور و پیمان حسینی اشاره کرد و گفت: خدارو شکر که چندین دروازبان و بازیکن مستعد در سطح جهانی هم اکنون در لیگ ساحلی ایران حضور دارند که در انتظار فرصتی برای حضور در تیم ملی ایران هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала