یک ماهیگیر کودک خردسالی را از دریا گرفت

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر یک ماهیگیر کودک خردسالی را از دریا گرفت
یک ماهیگیر کودک خردسالی را از دریا گرفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در نیوزیلند، یک ماهیگیر، یک کودک 18 ماهه را که از والدینش فرار کرده بود از دریا بیرون کشید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آسوشیتدپرس، گوس هات، وقتی که قلاب ماهیگیری را در ساحل بررسی می کرد، متوجه شد که کودکی روی موج ها شناور است. او دست کودک را گرفت و او را از آب بیرون آورد. حتی پس از آن نیز فکر کرد این فقط یک عروسک است.

مرد یادآوری می کند که کودک چهره عروسکی و موهای خیس شده داشت. اما بعد او به آرامی سکوت کرد و با خود گفت اوه خدای من — من فکر می کنم — این یک کودک و زنده است.

مرد ماهیگیر بچه را فورا به اردوگاهی در نزدیکی ساحل برد و طبق گفته صاحب اردوگاه، ربکا سلتر، کودک بسیار رنگ پریده بود و شن و ماسه درلابه لای مو و لباسش پر شده بود. او سپس به سمت خانه رفته و با شمع و حوله ها و پتو ها برای گرم کردن او باز می گردد.

همانطور که معلوم شد، والدین کودک در اردوگاه خوابیده بودند و متوجه نشدند که کودک آنها چطور از چادر خارج شده است. این پسر توانست به دریا برسد و در آب افتاد و حدود 15 متر به سمت دریا کشیده شد. ماهیگیر می گوید: اگر من در آنجا نبودم یا اگر یک دقیقه بعد می آمد، من آن را نمی دیدم.

کودک به بیمارستان منتقل شد. پس از بررسی، پزشکان نتیجه گرفتند که او مشکلی ندارد. پلیس قصد ندارد والدین این کودک را به خاطر این اتفاق بازخواست کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала