پومپئو پاسخ سردار ایرانی به تصویر ترامپ را شوخی بی مزه نامید

© AFP 2023 / SAUL LOEBپومپئو پاسخ سردار ایرانی به تصویر ترامپ را شوخی بی مزه نامید
پومپئو پاسخ سردار ایرانی به تصویر ترامپ را شوخی بی مزه نامید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مایک پومپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده، پاسخ سردار ایرانی راجب به تصویری که ترامپ در توئیتر خودش با مضمون "تحریم ها دارند می آیند" را شوخی بی مزه خواند.

به گزارش اسپوتنیک، مایک پومپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده، پاسخ سردار ایرانی راجب به تصویری که ترامپ در توئیتر خودش با مضمون "تحریم ها دارند می آیند" را شوخی بی مزه خواند.

پیشتر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتشار تصویری براساس سریال معروف بازی تاج و تخت با اشاره به نزدیک شدن دور دوم تحریم های این کشور علیه ایران، نوشت: "تحریم ها دارند می آیند". در پاسخ به این تصویر ترامپ، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران نیز با انتشار تصویری در اینستاگرام نوشت: "من علیه تو ایستادم."

در پاسخ به سوال یک روزنامه نگار که پرسیده بود آیا اینکه ترامپ در این مورد از عکس یک سریال استفاده کند مناسب است؟ پومپئو گفت که "ایران تهدیدی برای ایالات متحده است" و واشنگتن قصد دارد این را متوقف کند.

به گفته وی، برای تصویر ترامپ بسیاری سر و صدا کردند ولی برای تصویر قاسم سلیمانی من هیچکسی از شما (روزنامه نگاران) را ندیدم که پیامی بگذارید. او سربازان آمریکایی را کشته است و این خنده دار نیست و اقداماتی که جمهوری اسلامی ایران انجام می دهد… پومپئو گفت: مسائل بسیار جدی هستند که بر کل اروپا، خاورمیانه و جهان تاثیر می گذارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала