وزیر دفاع ایران: ترامپ مثل سگ دروغ می گوید

© Sputnikامیر حاتمی وزیر دفاع
امیر حاتمی وزیر دفاع - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر دفاع ایران در خصوص تجهیز یگان های واکنش سریع نیروی زمینی ارتش و سپاه به تجهیزان مدرن و صادرات محصولات راداری اطلاع داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه خبر، امیر حاتمی وزیر دفاع ایران بیان داشت: ما امروز با تهدیدات متنوعی مواجهیم و پاسخگویی به این تهدیدات نیازمند ابزار متنوعی است. توان هوایی از آن مواردی است که خودش به تنهایی هم در پشتیبانی از نیروی سطحی و دفاع از آسمان کشور تعیین کننده است.
این مقام خاطر نشان کرد: اولویت دائمی ما ارتقا توان موشکی است. نیروی دریایی ما نیازمند تجهیزات خوبی است که به زودی خبرهایی را در این زمینه خواهیم داد. در حوزه رزم زمینی، تجهیز یگان‌های واکنش سریع مد نظر است و نیروهای زمینی ارتش و سپاه به سلاح‌های تک تیرانداز و مسلسل و تجهزات مراقبتی مدرن مجهز می‌شوند.

ژنرال اسرائیلی: برخورد نظامی با ایران ، آخرین گزینه اما قابل اجراست - اسپوتنیک ایران
ژنرال اسرائیلی: برخورد نظامی با ایران ، آخرین گزینه اما قابل اجراست

سردار امیر حاتمی به پیشرفت‌های ایران در حوزه جنگ الکترونیک اشاره کرده و تاکید کرد: در حوزه راداری به لطف الهی ما امروز نیازمندهایی راداری کشور را در بردهای مختلف تامین و صادر می‌کنیم و هیچ نیازی در این زمینه به کسی نداریم. عملیاتی که اخیرا در پاسخ به عملیات تروریستی اهواز توسط نیروهای هوافضای سپاه صورت گرفت و تصاویری که توسط پهپادها گرفته شد و شلیک‌های با دقتی که انجام شد، نیازمند تجهیزات اپتیکی باکیفیت بسیار بالا است که همه‌ی اینها در داخل کشور تولید شدند که برخی کشورهای دارای فناوری هم از ما درخواست دریافت این تجهیزات را دارند.
امیر حاتمی افزود: امروز ترامپ و پمپو مثل سگ دروغ می‌گویند تا به وحدت ملی ما خدشه وارد کنند. محور وحدت و انسجام ولی فقیه در جامعه است و باید از ایشان تبعیت کنیم. امروز عده زیادی از مسئولان پیگیری‌های خوبی برای حل مشکلات کشور انجام می دهند.
وزیر دفاع ایران گفت: ما برنامه کاملا دقیقی برای ارتقای توان موشکی کشور داریم و ارتقا کیفیت دقت و توان موشکی را دنبال می‌کنیم تا هرجا هر هدفی قصد ایجاد خطر را داشت، هدف قرار دهیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала