ترامپ نمی تواند ایرانیان را به زانو در آورد

© AFP 2023 / Atta Kenareترامپ نمی تواند ایرانیان را به زانو در آورد
ترامپ نمی تواند ایرانیان را به زانو در آورد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس مجلس ایران صبح روز یکشنبه بیان داشت: امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان می دهیم که ترامپ کوچک تر از آن است که ایرانیان را به زانو در آورد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس گفت: 13 آبان به نماد مقاومت ملت ایران در برابر استکبار تبدیل شده است و همان طوری که رهبر معظم انقلاب روز گذشته سه واقعه مهم (ماجرای کاپیتولاسیون و مخالفت شجاعانه امام، حرکت انقلابی دانشجویان و حرکت انقلابی دانش آموزان) را توضیح دادند، جلوه ای از مبارزات ملت علیه رفتارهای استکباری آمریکا را نشان می دهد.
وی خاطر نشان کرد: نزدیک به 80 سال است که دولت آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می کند و نمونه هایی از خیانت ها و جنایت ها علیه ملت ایران را به وفور شاهد بوده ایم.
لاریجانی ادامه داد: آمریکا مطمئن باشد امروز نیز ملت ایران نشان خواهد داد که آقای ترامپ کوچک تر از آن است که بتواند ایران را از پای درآورد، همان طور که ایرانیان، صدام را تا نابودی تعقیب کردند و همانگونه که آنها تروریست های مزدور داعش را تا نابودی تعقیب کردند بر جانیان کاخ سفید، خسران و پشیمانی مستولی خواهند کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала