ثبت پرواز Tu-142 روسیه در نزدیکی پرچمدار ناوگان ششم آمریکا توسط خبرنگاران

© Sputnik / Vitaliy Ankovثبت پرواز Tu-142 روسیه در نزدیکی پرچمدار ناوگان ششم آمریکا توسط خبرنگاران
ثبت پرواز Tu-142 روسیه در نزدیکی پرچمدار ناوگان ششم آمریکا توسط خبرنگاران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پرواز Tu-142 روسیه در نزدیکی پرچمدار ناوگان ششم ایالات متحده توسط خبرنگاران ثبت شد.

به گزارش اسپوتنیک خبرنگاران بر روی کشتی نظامی " کوه ویتنی" پرواز هواپیمای روسی ضد زیر دریایی Tu-142MK " الکساندر ماژایسکی" را در فاصله نچندان دور از خود ثبت نمودند. این عکس ها توسط پیر هنری دشایز، خبرنگار خبرگزاری فرانسوی AFP، در حساب توئیتری شخصی وی منتشر شده است.
وی در گزارش خود از زیر دریایی گفت: "این اولین بار نیست که ما چنین چیزی را می بینیم، اما برای اولین بار است که آن را با چشم غیر مسلح می بینیم".

گفتنی است که کشتی نظامی " کوه ویتنی" در تمرینات استراتژیک ناتو Trident Juncture 2018، که در تاریخ 25 اکتبر تا 7 نوامبر در نروژ و در دریای بالتیک و آتلانتیک شمالی برگزار می‌شود حضور دارد. این بزرگترین مانور نظامی متحدین پیمان آتلانتیک شمالی بعد از پایان جنگ سرد است. مسکو نگرانی خود از این تمرینات را ابراز نموده است: به عنوان مثال در منطقه اسمالینسک در جریان Trident Juncture 2018، به طور انحصاری، در جریان تمرین، آخرین پیشرفت متخصصین نظامی ناتو درمورد "مهار" روسیه در نزدیک ترین شرایط آب و هوایی به شرایط روسیه بررسی خواهد شد.

کشتی نظامی " کوه ویتنی" که در ژانویه سال 1970 راه اندازی شد، پرچمدار ناوگان ششم ایالات متحده است. این کشتی مسلح به توپ های 25 میلیمتری و مسلسل و همچنین مجهز به یک سیستم پیچیده ضد موشک است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала