شکست پرسپولیس در برابر نماینده ژاپن

© AFP 2023 / Stringerشکست پرسپولیس ایران در برابر نماینده ژاپن
شکست پرسپولیس ایران در برابر نماینده ژاپن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صبح امروز دیدار رفت فینال لیگ قهرمان باشگاههای آسیا در کشور ژاپن و بین تیم های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران برگزار شد.

ورزشگاه آزادی تهران کابوس ژاپنی ها - اسپوتنیک ایران
ورزشگاه آزادی تهران کابوس ژاپنی ها + عکس
به گزارش اسپوتنیک، تیم های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران امروز صبح و از ساعت 9:30 به وقت تهران در ورزشگاه ورزشگاه کاشیما ساکر دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا را برگزار کردند که این پایان این دیدار نماینده کشور ژاپن موفق شد با نتیجه 2 بر 0 پرسپولیس ایران را شکست دهد.

در این دیدار که در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، پس آغاز نیمه دوم بازی این تیم کاشیمای ژاپن بود که بازی را بهتر و هجومی تر آغاز کرد و توانست در دقایق 58 و 70 با گل های لئو سیلوا و سرجینیو دو بازیکن برزیلی خود تیم پرسپولیس را شکست دهد. 

اما در نیمه اول و در همان دقایق ابتدایی علی علیپور و احمد نورالهی با بدست آوردن فرصت های مناسبی می توانستند دروازه حریف ژاپنی خود را باز کنند، که این اتفاق روی نداد.

در ثانیه های پایانی این دیدار سیامک نعمتی که در دقیقه 62 بازی با کارت زرد داور جریمه شده بود، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا شرایط پرسپولیس با وجود کمبود بازیکن سخت تر شود. اما بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس امیدوارند که هفته آینده با حضور 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی تهران این نتیجه را جبران کرده و جام در خانه نگه دارند. 

در این دیدار تیم فوتبال پرسپولیس ایران با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شایان مصلح، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، علی علیپور و گادوین منشا به مصاف حریف ژاپنی خود رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران که محرومیت هایی از سوی فیفا و بسته شدن دو پنجره نقل و انتقال مواجه شده است در این فصل با کمبود بازیکن مواجه بود، اما این تیم با تلاش بسیار و بکارگیری بازیکنان جوان موفق شد حریفان قدرتمندی مانند الدحیل و السد قطر را شکست دهد و فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

بازی برگشت دو تیم، شنبه 19 آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала