پلیس نیویورک در جستجوی قاتلین دو خواهر سعودی

© Flickr / C. HolmesАмериканская скорая помощь
Американская скорая помощь - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس نیویورک به دنبال جمع آوری مدارک و شاهدانی است که بتوانند به روشن شده پرونده مرگ مشکوک دو خواهر سعودی کمک کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، پلیس نیویورک به دنبال جمع آوری مدارک و شاهدانی است که بتوانند به روشن شده پرونده مرگ مشکوک روتانا و تالا، دو خواهر سعودی کمک کنند و در این زمینه از مردم نیز کمک خواسته شده است.

دیرموت اف شیان، رئیس پلیس نیویورک در صفحه شخصی خود در توئیتر از کسانی که هرگونه اطلاعاتی درباره این دو قربانی دارند، خواسته است به پلیس اطلاع دهند.

وی نوشته است ما به تحقیقات گسترده درباره کشته شدن دو خواهر به نام‌های تالا و روتانا فارع ادامه می‌دهیم که اجسادشان روز 24 اکتبر در کنار رودخانه هادسون در مانهاتن پیدا شد، از هر فردی که اطلاعاتی درباره این دو دارد، و این دو خواهر را می‌شناسد یا با آنها دیدار کرده است، یا آنها را مشاهده کرده است، می‌خواهیم بخش مبارزه با جرم پلیس را در جریان قرار دهد.

منابع غربی با مرموز خواندن مرگ این دو خواهر اعلام کرده بودند که به گفته مقامات آمریکا اجساد این دو خواهر در رودخانه هادسون نیویورک پیدا شده و آنها زنده به داخل آب وارد یا انداخته شده(کسانی آنها را پرتاب کرده‌اند).

پلیس آمریکا هنوز علت مرگ این دو خواهر را اعلام نکرده و هنوز مشخص نشده است که مرگز آنها قتل یا خودکشی بوده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های غربی، روتانا و تالا فارع دو خواهر 22 و 16 ساله بودند که در سال 2015 وارد آمریکا شده و پس از ورود به آمریکا در منزل مادرشان در حومه واشنگتن اقامت داشتند.

بر اساس این گزارش، این دو خواهر در دسامبر 2017 میلادی به سبب مشکلات خانوادگی، خانه مادرشان را ترک کردند.

پلیس نیویورک گفته بود مادر دو خواهر پیش از پیدا شدن جسد آنها، تماس تلفنی از سوی یک مقام سفارت سعودی در آمریکا دریافت کرده که طی آن از وی خواسته شده بود تا همراه دخترانش خاک آمریکا را ترک کنند، چرا که دو دختر وی خواستار پناهندگی به آمریکا شده بودند.

خاطر نشان می‌شود یکی از شخصیت های مخالف رژیم سعودی اخیرا اسناد تلاش مسئولان سعودی برای پیگرد مخالفان این رژیم در خارج از کشور را فاش کرد که از زمان روی کار آمدن محمد بن سلمان ولیعهد سعودی افزایش یافته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала